نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد

مسعود فیاضی درباره مشکلات نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد اظهار نظر کرد

مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران در مصاحبه اختصاصی با گجت نیوز درباره مشکلات نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد اظهار نظر کرد.

مسعود فیاضی به پرسش گجت نیوز از وی پیرامون مشکلات نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد خیلی زود واکنش نشان داد. گلکسی فولد، اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر دنیا، به تازگی بر اساس بررسی‌های تخصصی چند رسانه خبری بین المللی، با مشکلاتی رو به رو شده است. صحبت‌های مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران نشان داد هیچ جایی برای نگرانی نیست و کاربران می‌توانند با خیال راحت، این گوشی را خریداری کنند.

بر اساس گفته‌های مسعول فیاضی، تعداد محدودی از نمونه‌های اولیه سامسونگ گلکسی فولد، برای بررسی در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفت. در ادامه، گزارش‌های معدودی درباره نمایشگر اصلی این نمونه‌ها دریافت شد. مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران وعده داد آن‌ها، این دستگاه‌ها را به طور دقیق بررسی خواهند کرد تا دلیل موضوع روشن شود.

تعدادی از خبرنگاران و وب سایت‌های بررسی‌کننده سامسونگ گلکسی فولد مدعی شدند بعد از برداشتن لایه رویی نمایشگر، به صفحه نمایش گوشی صدمه وارد شده است. نمایشگر اصلی گلکسی فولد دارای یک روکش محافظ است که در واقع بخشی از ساختار خود نمایشگر بوده و برای حفاظت از آن در برابر خراش احتمالی طراحی شده است، اما رسانه‌های خبری بدون توجه به این موضوع، با فرض عادی بودن این محافظ همانند دیگر محافظ‌هایی که روی صفحه نمایش گوشی های آکبند قرار می‌گیرد، آن‌ را جدا کردند.

برداشتن این لایه محافظ یا اضافه کردن مواد چسبی به نمایشگر اصلی می‌تواند به آن صدمه بزند، چنان که وب سایت‌های بررسی‌کننده سامسونگ گلکسی فولد نیز با مشکلاتی رو به رو شده‌اند. مسعود فیاضی اطمینان داد آن‌ها به طور قطع این اطلاعات را به شکلی واضح در اختیار همه مشتریان خود قرار خواهند داد.