چانگان سی اس 75 پلاس

چانگان سی اس 75 پلاس در نمایشگاه شانگهای به نمایش درآمد

چانگان سی اس 75 پلاس (Changan CS75 Plus) در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به صورت رسمی رونمایی شد. این کراس اوور چینی از لحاظ ظاهری نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 خودروهای متعدد الکتریکی و هیبریدی به نمایش درآمدند، اما خودرو چانگان سی اس 75 پلاس همچنان به سوخت‌های فسیلی پایبند بوده است. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری TGDI یا موتور 2 لیتری TGDI توربوشارژر بهره خواهد برد که نشان می‌دهد شرکت چینی چانگان برای توسعه این خودرو سرمایه‌گذاری کرده است.

چانگان سی اس 75 پلاس

مشخصات چانگان سی اس 75 پلاس

موتور 1.5 لیتری چانگان سی اس 75 پلاس قدرتی معادل 178 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متری ارائه می‌دهد که قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. موتور 2 لیتری توربو نیز قادر است قدرتی معادل 233 اسب بخار و 260 نیوتن‌متر را تولید کند که این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هرچند موتور 2 لیتری قدرت خارق‌العاده‌ای ارائه نمی‌کند، اما برای کارهای روزانه مناسب است.

چانگان سی اس 75 پلاس

ظاهر خودرو چانگان سی اس 75 پلاس نشان می‌دهد که خودروسازان چینی در زمینه طراحی خودرو پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده‌اند. در قسمت جلو شاهد کاپوتی عضلانی هستیم که به یک جلوپنجره بزرگ متصل است و اگزوزهای چهارتایی جذابی در پشت دیده می‌شوند. طراحی چراغ‌ها به گونه‌ای است که تا کنارهای خودرو امتداد دارد و رینگ‌های زیبا نیز نمای چشم‌نوازی را به وجود آورده‌اند. طراحی کابین نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد و قطعات داخلی به خوبی در کنار یکدیگر نصب شده‌اند. در داخل کابین شاهد دو صفحه نمایش هستیم که با زاویه به سمت راننده قرار دارند.

چانگان سی اس 75 پلاس

طول چانگان سی اس 75 پلاس حدود 4700 میلی‌متر، عرض آن حدود 1865 میلی‌متر و ارتفاع این خودرو نیز حدود 1700 میلی‌متر است. این خودرو دارای فاصله محوری 2710 میلی‌متر بوده و از لحاظ ابعاد در ردیف خودروهای فولکس واگن تیگوان و بی ام و ایکس 3 قرار می‌گیرد. طراحی این خودرو برای نسل جوانان بوده و نسبت به سایر کراس اوورهای این خودروساز چینی نظیر سی اس 55 و سی اس 75 جذاب‌تر و پیشرفته‌تر است.

تصاویر چانگان سی اس 75 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه