تولید پراید

تولید پراید سرانجام متوقف خواهد شد

سخنگوی کمیسیون صنایع گفت اعضای این کمیسیون از شرکت سایپا بازدید کرده‌اند و بر اساس گفته‌های مدیرعامل سایپا تولید پراید متوقف خواهد شد و خودروهای تیبا و سایپا کوییک جایگزین آن می‌شوند.

ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع عنوان کرد بر اساس گزارشی که مدیرعامل سایپا به ما ارائه کرده است، شرکت سایپا توانسته است میزان تولیدات خود را از 600 دستگاه خودرو در روز به 2 هزار خودرو افزایش دهد و این اقدام در راستای انجام تعهدات این شرکت انجام شده است. این مقام مسئول افزود مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به سوالات برخی از نمایندگان پاسخ داده است و مقرر شد تا برای برخی دیگر از نمایندگان به صورت مستند و در قالب گزارش پاسخگو باشد. همچنین به مدیرعامل سایپا تاکید شد تا تعهدات قبلی و معوقه خود را در اسرع وقت انجام دهند تا مشتریان متضرر نشوند.

توقف تولید پراید

سخنگوی کمیسیون صنایع در ادامه افزود در عصر روز دوشنبه اعضای کمیسیون صنایع از شرکت خودروسازی سایپا بازدید کرده‌اند که مدیرعامل سایپا نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی خود گزارشی را ارائه داد. ملکی افزود بر اساس گفته‌های مدیرعامل سایپا تولید پراید متوقف خواهد شد و خودروهای تیبا و سایپا کوییک جایگزین آن می‌شوند. همچنین اعضای کمیسیون از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوییک نیز بازدیده کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این حداقل کاره ولی با این چند میلیون پرایدی که تا حالا ساختن چی کنیم

  2. قیمتش چی همین الان هم پراید 40 میلیونه تیبا هم در ارزون ترین حالت 50 تومانه خب وقتی پراید بره کنار اون وقت ارزون ترین ماشین کشور میشه تیبا با 5 میلیونه این که بدتر میشه مردم حاضرن ماشین بدون بدنه بهشون بدن ولی ارزون باشه حالا بیاییم همون آپشن ارزون هم برداریم دیگه چی میمونه بخرن