تعمیرات اپل

بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون

پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب یا مرکز تعمیرات موبایل قابل اعتماد برای تعمیر کردن آیفون‌های اپل کار آسانی نیست و نیاز به دقت زیادی دارد. اما به نظر شما بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون کدام است؟ در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

مروری بر تعمیرات آیفون به روش سنتی

تا پیش از اینکه مراکز تعمیرات موبایل مدرن شروع به کار کنند و سرویس‌هایی مثل امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی تعمیرات گوشی را در اختیار کاربران قرار دهند، همه ما از روش سنتی برای تعمیر کردن گوشی‌های خود استفاده می‌کردیم. روش سنتی در واقع روشی است که در آن کاربر با مراجعه حضوری به نزد تعمیرکار و شرح مشکلی که برای گوشی او به وجود آمده از تعمیرکار راهنمایی می‌خواهد و در صورت تمایل با برآورد هزینه تعمیر، گوشی را برای تعمیر کردن به تعمیرکار می‌سپارد. در این حالت احتمالا بعد از چند روز هم گوشی آماده شده و کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه تعیین شده آن را تحویل بگیرد. اما این روش سنتی تعمیرات اپل و آیفون ها کمی قدیمی شده و مشکلاتی خاصی را هم به همراه دارد! برخی از اصلی‌ترین مشکلات این روش به شرح زیر هستند:

  • دردسرهای مراجعه حضوری: مراجعه حضوری به نزد تعمیرکار واقعا کار زمان‌گیر و دردسرسازی است و در اغلب مواقع چندین ساعت زمان یک فرد را هدر می‌دهد. موضوع وقتی پیچیده‌تر می‌شود که شما تعمیرکار موبایل مجرب و قابل اعتمادی را نشناسید. برای مراجعه حضوری شما باید از منزل خارج شده و به مغازه‌های تعمیر موبایل بروید و ترافیک شهری را تحمل کرده و هزینه‌های رفت و آمد و غیره را هم پرداخت نمایید.
  • دانش و تجهیزات ضعیف تعمیرکاران سنتی: یکی دیگر از مشکلات اصلی روش‌های سنتی تعمیرات اپل و آیفون مربوط به دانش ضعیف تعمیرکاران در این حوزه می‌شود. متاسفانه همه تعمیرکاران در بازار آزاد به اندازه کافی دانش برای تعمیر کردن آیفون‌های اپل و به ویژه آیفون‌های جدیدتر آن را ندارند و حتی اگر دانش کافی در این حوزه داشته باشند، ابزارها و تجهیزات خوبی برای تعمیرات اپل در اختیار نخواهند داشت. این موضوع می‌تواند واقعا دردسرساز شود و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. در برخی شرایط حتی دیده شده که تعمیرکار نه تنها از پس رفع مشکل آیفون مشتری بر نیامده، بلکه به قطعه دیگری هم در گوشی وی آسیب زده یا قاب آن را زخمی کرده است.
  • استفاده از قطعات غیر اورجینال: متاسفانه بازار سنتی و آزاد تعمیرات موبایل به گونه‌ای شده که افراد سعی می‌کنند از هر روشی برای کلاه‌برداری و کسب سود بیشتر استفاده به عمل آورند. یکی از این روش‌ها مربوط به نصب قطعات غیر اورجینال در گوشی مشتریان می‌شود. تصور کنید شما از تعمیرکار درخواست کرده‌اید که یک باتری اورجینال را در گوشی شما نصب کند. در این شرایط وی هزینه نصب باتری اورجینال را از شما دریافت می‌کند. حال اگر او یک باتری غیر اورجینال را در گوشی شما نصب کرده باشد؛ احتمالا شما هیچوقت متوجه این موضوع نخواهید شد. این ترفندها متاسفانه به روش‌های عادی برای کسب درآمد برخی تعمیرکاران در بازار سنتی تعمیر گوشی و به ویژه تعمیرات اپل تبدیل شده است.
  • هزینه نامشخص تعمیرات: در بازار آزاد واقعا هزینه انجام تعمیرت موبایل مشخص نیست و نرخ هر تعمیرکار با نرخ تعمیرکار دیگر تفاوت دارد. بنابراین چون هیچ چارچوب مشخصی برای نرخ تعمیرات در بازار آزاد وجود ندارد، روش‌های کلاه‌برداری به شدت افزایش یافته و نمی‌توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. مشخص نبودن دقیق هزینه تعمیرات گوشی می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربر به همراه داشته و منجر به سردرگمی وی شود.
  • طولانی شدن زمان تعمیر: متاسفانه حتی تعمیرات موبایلی که ظرف 1 الی 2 ساعت قابل انجام هستند هم توسط تعمیرکاران تلفن همراه در بازار آزاد تا چند روز طول می‌کشند. کاربر هم طبیعتا در این بازه زمانی نمی‌تواند از گوشی خودش استفاده کند. این موضوع و طولانی شدن بدون دلیل زمان تعمیرات گوشی یکی از دیگر از معضلات روش‌های تعمیر سنتی موبایل است.

موارد فوق فقط بخشی از مشکلات و معضلات روش‌های سنتی تعمیرات اپل و گوشی های موبایل هستند. برای از بین بردن این مشکلات، برخی از مراکز و شرکت‌های مدرن سعی کرده‌اند تا سرویس تعمیرات گوشی را به شیوه‌ای پیشرفته‌تر ارائه کنند تا مشکلات و معضلات کاربران از پیش رو برداشته شود. آن‌ها روش‌های مدرن تعمیرات اپل و گوشی های موبایل را ارائه می‌کنند که در این روش کاربر با یک تماس تلفنی یا حتی از طریق سایت شرکت قادر به ثبت سفارش تعمیر موبایل بوده و سهولت کار برای مشتری در ارجعیت قرار می‌گیرد. اما سوال اصلی اینجاست که بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون کدام مراکز هستند؟

بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون

بدون تردید هیچ یک از مراکزی که تعمیرات اپل را به صورت سنتی ارائه می‌کنند نمی‌توانند در لیست بهترین مراکز تعمیرات آیفون و اپل ما جای داشته باشند چون سرویس آن‌ها کیفیت و ضریب اطمینان پایینی دارد، هزینه دقیق آن مشخص نیست و بسیار زمانگیر خواهد بود. پس تمام مراکزی که ما آن‌ها را به عنوان بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون معرفی می‌کنیم، سرویس مدرن تعمیرات موبایل را ارائه کرده‌اند. در ادامه شما را با 5 مورد از بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون آشنا می‌کنیم.

رتبه اول: موبایل کمک

تعمیرات اپل

بدون تردید موبایل کمک از بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون است. در این مرکز برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌ها استفاده می‌شود. بدین سبب تمام استانداردهای لازم در حین تعمیر گوشی مشتریان در نظر گرفته شده و کیفیت نهایی تعمیر به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. کارشناسان موبایل کمک با به‌روزترین متدهای تعمیر موبایل آشنایی دارند. تمام قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌شود از ضمانت اورجینال بودن برخوردار هستند. ضمنا تمام تعمیرات صورت گرفته در مرکز موبایل کمک هم شامل گارانتی می‌شوند. برای ثبت سفارش تعمیرات اپل یا آیفون و اندروید در این مرکز هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و کافیست با شماره 02175147 تماس حاصل کنید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت آن درخواست خود را به ثبت برسانید. سیر مراحل کار توسط تیم موبایل کمک انجام می‌گیرد و گوشی تعمیر شده ظرف چند ساعت درب منزل یا محل کار به شما تحویل داده می‌شود. بنابراین موبایل کمک یکی از بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون است. اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت این مرکز به شرح زیر هستند:

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی
  • سرعت عمل بسیار بالا در رسیدگی به سفارشات
  • اعزام پیک رایگان به محل برای دریافت و تحویل گوشی
  • انجام تعمیرات تخصصی با مدرن ترین تجهیزات
  • دریافت هزینه بسیار مقرون به صرفه و رقابتی
  • ضمانت تعمیرات
  • تضمین اورجینال بودن قطعات تعویضی

تعمیرات اپل

همچنین در وبسایت موبایل کمک برای آگاهی بیشتر شما قبل از سپردن تعمیرات خود به این مرکز، بخشی وجود دارد که در آن تمام آموزش‌های تعمیرات آیفون اپل برای شما به صورت مرحله مرحله قرار گرفته است که به راحتی می‌توانید مراحل انجام تعمیرات موبایل را مطالعه کنید.

رتبه دوم: دیجی دکی

سایت دیجی دکی هم تقریبا سرویس مشابه با موبایل کمک را ارائه کرده و به همین سبب می‌تواند در لیست بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون ما جای داشته باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت، مشتری ابتدا می‌تواند مشاوره رایگانی برای انجام تعمیرات روی گوشی خودش داشته باشد و سپس با توجه به انتخاب‌هایی که داشته، هزینه تعمیر گوشی وی مشخص می‌شود. اگر هزینه تعمیرات مناسب بود، سفارش وی ثبت و پیگیری‌های لازم از سوی دیجی دکی انجام می‌گیرد اما اگر اینطور نبود هیچ الزامی برای استفاده از سرویس دیجی دکی وجود ندارد. سرعت عمل نسبتا خوب و امکان تعمیر گوشی در محل از مزیت‌های اصلی سرویس دیجی دکی هستند. برخی دیگر از مزیت‌های به کارگیری سرویس این مرکز به شرح زیر خواهند بود:

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین
  • ارائه مشاوره برای تعمیرات موبایل با کمترین هزینه
  • سرعت عمل خوب
  • تعمیر در محل و در حضور مشتری

رتبه سوم: مستر موبایل ریپیر

مستر موبایل ریپیر هم می‌تواند به عنوان یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون در نظر گرفته شود. سرویسی که این شرکت ارائه کرده هم یک سرویس مدرن است که تمرکز اصلی آن بر روی سهولت استفاده از خدمات توسط مشتری معطوف خواهد بود. امکان ثبت سفارش تعمیرات اپل و اندروید در این مرکز از طریق سایت و همچنین تماس تلفنی وجود دارد. پس از ثبت سفارش، پیک رایگان شرکت به آدرس شما اعزام می‌شود و گوشی را از مشتری دریافت کرده و به شرکت ارجاع می‌دهد. تعمیرات لازم روی گوشی انجام شده و دوباره دستگاه با پیک رایگان به آدرس مشتری ارسال خواهد شد. برخی دیگر از ویژگی‌های مثبت خدمات این مرکز به شرح زیر است:

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت و با تماس تلفنی
  • سرعت عمل خوب
  • انجام تعمیرات تخصصی
  • پشتیبانی از تعمیرات لپ تاپ
  • اعزام پیک به محل برای دریافت و تحویل گوشی

رتبه چهارم: موبایل آباد

موبایل آباد هم می‌تواند به عنوان یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون در نظر گرفته شود. سرویس این شرکت هم به گونه‌ای تعیین شده که در آن توجه ویژه‌ای به سهولت استفاده از خدمات شود. ثبت سفارش تعمیرات در این مرکز از طریق سایت رسمی موبایل آباد امکان‌پذیر است و این شرکت در استان‌های مختلف نمایندگی‌های رسمی و فعال دارد. شاید موبایل آباد در مقایسه با دیگر مراکزی که تعمیرات آیفون و دیگر گوشی‌های همراه را به صورت مدرن ارائه کرده‌اند، هزینه بیشتری دریافت کند اما کیفیت سرویس دهی این مرکز واقعا خوب است و تیم پشتیبانی آن دائما آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات مشتریان را دارند. اصلی‌ترین نقاط قوت سرویس موبایل آباد به شرح زیر است:

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت
  • سرعت عمل خوب
  • انجام تعمیرات تخصصی با تجهیزات مناسب
  • مشخص بودن نرخ نامه تعمیرات
  • ارائه کد رهگیری برای ردیابی وضعیت سفارشات

رتبه پنجم: آوا فیکس

آخرین مرکزی که در لیست 5 موردی بهترین مراکز تعمیرات اپل و آیفون به شما معرفی می‌کنیم، شرکت آوا فیکس است که شاید در مقایسه با دیگر شرکت‌های نام برده شده خیلی اسم و رسم نداشته باشد اما سرویسی که توسط این مرکز ارائه می‌شود با کیفیت و مناسب خواهند بود. برای استفاده از خدمات این شرکت کافیست با شماره‌ای که در سایت آن ارائه شده تماس حاصل کنید. سایر هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان آوا فیکس با مشتری انجام و گوشی در یک زمان مناسب تعمیر می‌شود. سرویس تعمیرات اپل و آیفون های آوا فیکس در محل و تحت نظارت مشتری انجام می‌شود و فقط در برخی شرایط خاص ممکن است در شرکت انجام گیرد. مزیت‌های اصلی سرویس آوافیکس به شرح زیر است.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت
  • انعطاف‌پذیری خوب برای انتخاب زمان تعمیر و مراجعه کارشناس
  • مشخص کردن نرخ تعمیرات قبل از انجام تعمیر
  • تعمیر در محل و در حضور مشتری

بهترین مرکز برای انجام تعمیرات آیفون و اپل کدام است؟

تعمیرات اپل

طبق تجربه شخصی که ما داشتیم، موبایل کمک واقعا سرویس عالی برای تعمیر گوشی های هوشمند ارائه کرده و می‌تواند به عنوان بهترین مرکز تعمیرات اپل انتخاب شود. سرعت عمل کارشناسان این مرکز بسیار بالاست و در عین حال تعادل مابین سرعت و کیفیت سرویس‌دهی به طور کامل در موبایل کمک حفظ می‌شود. ضمانت تعمیرات و همچنین ضمانت اورجینال بودن قطعاتی که در گوشی مشتری بکار می‌روند از مزیت‌های اصلی خدمات موبایل کمک به شمار می‌رود. همچنین این مرکز هزینه بسیار خوبی را هم در قبال انجام تعمیرات آیفون از مشتری دریافت می‌کند. بنابراین موبایل کمک می‌تواند بهترین مرکز تعمیرات اپل و آیفون باشد. برخی از اصلی‌ترین نقاط قوت خدمات این شرکت به شرح زیر هستند:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری: برای ثبت سفارش تعمیرات موبایل در شرکت موبایل کمک هیچ لزومی به مراجعه حضوری وجود ندارد. ثبت سفارش تعمیرات از طریق صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک یا ضمن تماس با شماره 02175147 امکان‌پذیر خواهد بود.
  • سرعت عمل بالا: خدمات موبایل کمک به گونه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات اپل و آیفون های مشتریان را امکان‌پذیر می‌کند.
  • کیفیت تعمیر عالی: کارشناسان موبایل کمک افراد بسیار با تجربه‌ای هستند که تعمیرات گوشی مشتریان را با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و جدیدترین متدها انجام می‌دهند. بدین ترتیب بهترین کیفیت تعمیرات برای مشتری به ارمغان آورده می‌شود.
  • گارانتی اورجینال بودن قطعات: تمام قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب و تعویض می‌شوند اورجینال هستند و از این جهت دارای ضمانت خواهند بود.
  • ضمانت تعمیرات: تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌گیرد هم همگی مشمول ضمانت هستند.
  • هزینه مناسب: هزینه‌ای که برای تعمیرات اپل در مرکز موبایل کمک دریافت می‌شود نسبت به سرویس سایر مراکز به واقع مقرون به صرفه‌تر است.
  • دریافت و ارسال گوشی با پیک رایگان: هم دریافت گوشی از مشتری و هم تحویل آن به وی در مرکز موبایل کمک با پیک رایگان انجام می‌شود و مشتری بدین منظور هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کند یا نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

بنابراین و با توجه به این مسائل مطمئنا موبایل کمک می‌تواند به عنوان بهترین مرکز تعمیرات اپل انتخاب شود. به عقیده ما شرکت‌هایی که سرویس تعمیرات تلفن همراه را به صورت مدرن و با امکان ثبت سفارش آنلاین یا تماس تلفنی میسر کرده‌اند از بهترین مراکز تعمیرات اپل هستند.

پایان رپورتاژ آگهی /.