جان سینا به فیلم سریع و خشمگین 9 (Fast & Furious 9) پیوست

وین دیزل، بازیگر نقش اصلی فیلم سریع و خشمگین 9 اعلام کرد که جان سینا به تیم بازیگری این اثر ملحق شده است. فیلم Fast & Furious 9 سال آینده به اکران سینماها در خواهد آمد. 

شرکت یونیورسال اولین قسمت از سریع و خشمگین را در سال 2001 اکران کرد و به تدریج این مجموعه به یکی از پرطرفداران سری فیلم‌های سینمایی تبدیل شد. فیلم سریع و خشمگین 9 به زودی از راه می‌رسد و این بار جان سینا نیز در آن حضور خواهد داشت.

خبر پیوستن جان سینا به تیم بازیگری فیلم توسط وین دیزل در اینستاگرام اعلام شد. فیلمبرداری قسمت نهم طبق گزارش از 31 فروردین آغاز شده است. او با انتشاری کلیپی، این خبر را به طرفداران سریع و خشمگین اعلام کرد. در این کلیپ جان سینا نیز حضور دارد که به دوربین نگاه کرده و بدون اینکه حرفی به زبان بیاورد، به مخاطبان چشمک می‌زند.

جان سینا

در سال 2013، پل واکر بازیگر محبوب این مجموعه بر اثر یک تصادف، در سن 40 سالگی درگذشت. قسمت هفتم آخرین حضور این بازیگر فقید در مجموعه بود، فیلمی که با بودجه 190 میلیون دلاری ساخته شد و نزدیک به 1.5 میلیارد دلار در جهان فروخت. قسمت بعدی مجموعه، سرنوشت خشمگین نام داشت که به کارگردانی اف گری گری روی پرده رفت و یک بار دیگر پرفروش ظاهر شد. جاستین لین، ساخت قسمت بعدی را برعهده خواهد داشت و این چهارمین فیلمی است که او برای این مجموعه کارگردانی می‌کند.

اولین نسخه فرعی از این مجموعه، با نام هابز و شاو (Hobbs & Shaw) سه ماه دیگر رو پرده می‌رود که جیسون استاتهام و دواین جانسون در آن به ایفای نقش می‌پردازند. جانسون همچنین تایید کرد که در فیلم سریع و خشمگین 9 حضور نخواهد داشت. عدم حضور دواین جانسون بدون شک در قسمت جدید ناراحت کننده خواهد بود اما شاید جان سینا بتواند تا حدی جای خالی او را پر کند. با توجه به کت و شلواری که او در کلیپ وین دیزل پوشیده است، به نظر می‌رسد که باید شاهد یک هنرنمایی متفاوت از این بازیگر باشیم.

قسمت نهم سریع و خشمگین در تاریخ 22 مه 2020 (2 خرداد 1399) به اکران سینماها در می‌آید.