گوگل پیکسل ۳ ای

انتشار تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوگل پیکسل ۳ ای و 3a XL

در فاصله چند روز مانده به برگزاری مراسم رونمایی، تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوگل پیکسل ۳ ای (Google Pixel 3a) و پیکسل 3 ای XL به بیرون درز کرده است. همچنین این گوشی های میان رده در عکس‌های تازه‌ای با رنگ‌بندی سفید، بنفش و مشکی به نمایش درآمده‌اند.

پیش‌تر هم نسخه‌های سفید و بنفش پیکسل های جدید را دیده بودیم و می‌دانستیم که دکمه پاور در آن‌ها، به ترتیب نارنجی و زرد رنگ خواهد بود. ولی این عکس‌های تازه نشان می‌دهند که نسخه مشکی رنگ، دارای چنین تضاد رنگی نیست.

اما تصاویر تبلیغاتی هم به برخی از مشخصات گوگل پیکسل ۳ ای و ۳ ای ایکسل ال اشاره دارند؛ از جمله وجود قابلیت Night Sight (عکاسی در شب) که نخستین بار، با مدل‌های ۲۰۱۸ پیکسل معرفی شده بود.

مشخصات گوگل پیکسل ۳ ای

این گوشی های هوشمند، امکانات دیگری مانند Motion Focus (فوکوس روی سوژه‌های متحرک) و Portrait Mode (عکاسی در حالت پرتره) هم خواهند داشت و ظرفیت نامحدود سرویس گوگل فوتوز را در اختیار کاربران خود می‌گذارند. شرکت گوگل، به‌روزرسانی و پشتیبانی امنیتی آن‌ها را تا سه سال تضمین کرده است. این یعنی نه تنها اندروید Q و R، بلکه آپدیت اندروید S را هم دریافت خواهند کرد. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع، قابلیت Call Screen (مشاهده‌ی پیام شخص تماس گیرنده پیش از شروع مکالمه) و چیپ امنیتی Titan M سفارشی‌ساز‌ هم، در این نسل از گوشی های گوگل پیکسل وجود خواهد داشت.‌

از سایر مشخصات گوگل پیکسل ۳ ای که در برخی گزارش‌ها آمده، باید به تراشه اسنپدراگون 670 کوالکام، صفحه نمایش 5.6 اینچی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. در عوض، گوگل پیکسل 3 ای ایکس ال با تراشه اسنپدراگون 710، صفحه نمایش 6 اینچی و باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی توصیف شده است.

ویژگی‌های مشترک این دو هم می‌تواند دوربین عقب 12.2 مگاپیکسلی با فناوری Dual Pixel، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، رم 4 گیگ، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید پای باشد. وجود سنسورهای حاشیه‌ای برای اجرای برخی عملکردها (قابلیت Active Edge) و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی را هم باید از دیگر امکانات آن‌ها بدانیم.

گوگل گوشی های جدید خود را در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد. اطلاعات لو رفته حاکی از قیمت 399 دلاری پیکسل 3a برای نسخه پایه و بهای 479 دلاری مدل XL است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه حالیم واسه خودشون می کنن