جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو

جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو قابلیت فیلم برداری Dual-View را به این گوشی آورد

جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو با هدف افزایش قابلیت‌های دوربین گوشی منتشر شد. افزوده شدن حالت فیلم برداری نمای دوگانه مهم‌ترین ویژگی نرم افزاری افزوده شده به دوربین هواوی پی 30 پرو است.

هواوی از زمان عرضه پی 30 پرو، که به عقیده بسیاری بهترین گوشی هوشمند دوربین محور تا امروز محسوب می‌شود، به طور پیاپی آپدیت‌هایی نرم افزاری برایش منتشر می‌کند. اغلب این آپدیت‌ها با هدف افزودن قابلیت‌های جدید به گوشی منتشر می‌شوند. آپدیت پیشین، روی بهینه‌سازی رابط کاربری گوشی تمرکز داشت و حالا نوبت به افزایش مجدد قابلیت‌های دوربین رسیده است. حالت نمای دوگانه (Dual-View) مهم‌ترین قابلیتی است که با دریافت جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو به اپلیکیشن دوربین این گوشی افزوده می‌شود.

جزئیات جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو

جالب است بدانید روی این قابلیت، در زمان رونمایی گوشی مانور داده می‌شد، اما امکان استفاده از آن تا پیش از انتشار جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو وجود نداشت. شماره به‌روزرسانی نرم افزاری جدید EMUI 9.1.0.153 بوده و در حال حاضر امکان دریافت آن فقط برای کاربران چینی وجود دارد. گفتنی است پچ امنیتی سیستم عامل اندروید 9 پای در ماه آوریل سال 2019 نیز در پکیج مربوط به جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو گنجانده شده است.

در ویدیو زیر می‌توانید امکان فوق‌العاده‌ای که حالت نمای دوگانه دوربین هواوی پی 30 پرو در اختیارتان قرار می‌دهد را مشاهده می‌کنید. در این حالت، در واقع دو ویدیو کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. یک ویدیو با استفاده از دوربین عادی و دیگری با استفاده از دوربین پریسکوپی (دارای قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری) به ثبت می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوف شاهکاره این لا مصب