آئودی Q3

آئودی Q3 مدل 2016 خودروی با عملکرد بالا

شاسی بلندهای کوچک مانند آئودی Q3 مدل 2016 مزیت‌های زیادی چون پاک کردن راحت، گیر نکردن در ترافیک شهری، مصرف سوخت کمتر و میزان حمل بار بیشتری از سدان‌ها دارند.

آئودی Q3 که شباهت بسیاری به آئودی Q5 دارد خودرو زیبا و چشم نواز است. رقبای این خودرو بی ام دبلیو X1، مرسدس GLA و لکسوس NX هستند. در مدل 2016 اصلاحاتی انجام شده است که مهم‎ترین آن‌ها جلوبندی خودرو است و برخلاف سدان A3 و گلف فولکس واگن آئودی Q3 روی شاسی MQB سوار نشده است. موتور توربو 2 لیتری 4 سیلندر با 200 اسب بخار قدرت و 207 نیوتون بر متر مربع گشتاور دارد و همچنین به گیربکس 6 سرعته با یک دسته دنده مجهز است؛ علاوه بر آن می‌توانید تنظیمات خودرو را تغییر دهید؛ مثلاً با تغییر میزان واکنش پدال‌ها رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 8 ثانیه ممکن می‌شود.

مشخصات ظاهری آئودی Q3

ظاهر خودرو آئودی Q3 بسیار زیبا است و برای رانندگی روزانه می‌تواند خودرو مناسبی باشد؛ بخشی از آن به خاطر ظاهر کوچک خودرو است اما مهم‌ترین مسئله این است که در سرعت‌های زیاد کابین خودرو کاملاً ساکت است. سیستم تعلیق این خودرو اصلاً سفت و خشک نیست و راننده احساس راحتی می‌کند؛ در پیچ‌ها هم حس خوبی منتقل می‌کند. مصرف سوخت این مدل در این کلاس از همه بیشتر است به طوری که مصرف آن در شهر 20 لیتر و در بزرگراه 28 لیتر است (بهتر است برای این مدل از بنزین سوپر استفاده کنید). واکنش پدال‌های آئودی Q3 کمی کند است مگر اینکه خودرو را در حالت دینامیک قرار دهید آن گاه دنده‌ها حالت اسپرت دارند؛ در مجموع رانندگی با این خودرو بسیار لذت بخش است.

بخش کابین

کابین آئودی Q3 بسیار زیبا است، شهرت آئودی برای طراحی داخلی چشم نواز و لوکس در این مدل هم به چشم می‌خورد: دستگیره‌های کرومی، صندلی‌های اسپرت که به راحتی قابل تنظیم هستند و سرنشین احساس راحتی می‌کند، داخل تکیه‌گاه بین دو صندلی جلو درگاه usb تعبیه شده است (البته درگاهی که سه سالی می‌شود از رده تولید اپل خارج شده است)، دوربین عقب، رابط کاربری بسیار ساده و آسان از امکانات مورد استفاده در این خودرو هستند. ورودی صندلی‌های عقب بسیار باریک و کوچک است و این یعنی هنگام قرار دادن صندلی کودک باید مراقب باشید. فضای پا و سر برای سرنشینان عقب خوب است، محل‌های استاندارد قرار دادن وسایل در این خودرو دیده می‌شود، امکان شارژ موبایل برای سرنشینان عقب وجود دارد ولی صندلی‎ها گرمکن ندارند، تکیه گاه بین دو صندلی برای سرنشینان عقب به همراه دو جالیوانی وجود دارد و با این که فضای عقب برای ۳ سرنشین تعبیه شده است اما ۳ نفر بزرگسال فضای راحتی نخواهند داشت. طراحی خاص عقب خودرو جلوه خاصی به آن بخشیده اما باعث شده است فضای صندوق عقب کم شود؛ لاستیک زاپاس زیر کاور کفی صندوق عقب قرار گرفته است.

بخش ایمنی

درب خش ایمنی خودرو پنج ستاره کامل را از اروپا دریافت کرده است. این خودرو با چالاکی و عملکرد خوب خود جوابگوی نیازهای شهری و با تکیه به سیستم کواترو و موتور بی‌نظیر و پر قدرت جوابگوی ماجراجویی‌های خارج از شهر می‌تواند باشد؛ در مجموع آئودی Q3 شاسی‌بلندهای آئودی را دارد و برای افراد مجرد و هم برای خانواده‌ها آئودی Q3 می‌تواند تجربه رانندگی لذت بخشی ارائه کند. باتوجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو آئودی Q3 مدل 2016 به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.