جدیدترین تصاویر تبلیغاتی هواوی Honor 20 پرو منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی هواوی Honor 20 پرو به تازگی منتشر شدند. این عکس‌ها نشان می‌دهند گوشی هواوی آنر 20 پرو (Huawei Honor 20 Pro) فاقد حفره روی نمایشگر خواهد بود.

پیشتر اعلام شد گوشی آنر 20 پرو دارای حفره روی صفحه نمایش خواهد بود، اما تصاویر تبلیغاتی جدید گوشی، عکس این موضوع را نشان می‌دهند. به جز این موضوع، سایر اطلاعاتی که تاکنون درباره هواوی Honor 20 پرو دریافت کرده بودیم به وسیله تصاویر تبلیغاتی جدید آن تایید می‌شوند.

در رندرها و عکس‌های پیشین هواوی Honor 20 پرو شاهد قرارگیری دوربین سلفی آن در گوشه بالا و سمت چپ، درست نمایشگر بودیم، اما بر اساس تصاویر جدید، چنین چیزی صحت ندارد.

هواوی Honor 20 پرو

نکته اینجاست که این تصاویر، به عنوان عکس‌های تبلیغاتی هواوی آنر 20 پرو در اینترنت منتشر شده‌اند و رسمیت ندارند، به همین دلیل نمی‌توان بر اساس آن‌ها اظهار نظر دقیق کرد. از آنج جایی که تنها دو هفته تا رونمایی این گوشی زمان باقی مانده است، به زودی به مکانیزم دوربین آن پی خواهیم برد. با توجه به جهتی که دنیای موبایل در حال حاضر به سمت آن در حال حرکت است، انتظار داریم از مکانیزم اسلایدی، پاپ آپی یا حفره روی نمایشگر به منظور پیاده‌سازی دوربین هواوی آنر 20 پرو استفاده شود.