دوربین هواوی آنر 20 پرو

افشای مشخصات دوربین هواوی آنر 20 پرو پیش از رونمایی

مشخصات دوربین هواوی آنر 20 پرو (Huawei Honor 20 Pro) پیش از معرفی رسمی این گوشی لو رفت. با توجه به این ویژگی‌ها آنر 20 پرو را می‌توان یکی دیگر از گوشی های دوربین محور بزرگترین گوشی‌ساز چینی دانست.

اگرچه رندر جدید آنر 20 پرو هم وجود دوربین پریسکوپی را در آن تایید کرد، اما بر اساس اخبار جدید، متاسفانه خبری از سنسور دارای توان بزرگنمایی بالای هواوی پی 30 پرو در این گوشی نخواهد بود. با این حال، دوربین هواوی آنر 20 پرو همچنان به یک ویژگی منحصربه‌فرد مجهز است.

دوربین هواوی آنر 20 پرو

سنسور مخصوص زوم دوربین این گوشی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و حداکثر توان بزرگنمایی آن 3 برابر خواهد بود. این سنسور همچنین از تثبیت‌کنندگی نور تصویر پشتیبانی می‌کند. سنسور اصلی گوشی سونی IMX586 است، به همین دلیل، آنر 20 پرو یکی دیگر از گوشی های بازار با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی به شمار خواهد رفت.

با توجه به پشتیبانی از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر در این سنسور، یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات دوربین هواوی آنر 20 پرو مجهز شدن به OIS دوگانه به شمار می‌رود. سنسور سونی IMX586 را پیشتر در گوشی آنر ویو 20 دیده بودیم. علاوه بر دو سنسور یاد شده، یک سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی نیز روی ماژول دوربین Honor 20 Pro وجود خواهد داشت.

دوربین هواوی آنر 20 پرو

ویژگی منحصربه‌فرد دوربین هواوی آنر 20 پرو

اما ویژگی‌های دوربین هواوی آنر 20 پرو همینجا تمام نمی‌شود. دوربین آنر 20 پرو در واقع چهارگانه بوده و یک سنسور 2 مگاپیکسلی انحصاری ماکرو نیز روی آن وجود خواهد داشت. آن را می‌توان اولین دوربین ماکروی به کار رفته روی یک گوشی هوشمند دانست. اندازه پیکسل‌های 1.75 میکرومتری این سنسور به شدت زیاد است. این اندازه حتی از زمان تجمیع پیکسل‌های دوربین 48 مگاپیکسلی به منظور گرفتن عکس‌های پرجزئیات 12 مگاپیکسلی، که سبب افزایش اندازه پیکسل‌ها به 1.6 میکرومتر می‌شود نیز همچنان بیشتر محسوب می‌شود!

دوربین هواوی آنر 20 پرو

انتظار داریم دو گوشی هواوی آنر 20 و آنر 20 پرو در روز بیست و یکم می (سی و یکم اردیبهشت) به صورت رسمی رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*