تریلر نهایی بازی ریج 2 (Rage 2) را تماشا کنید

بازی مورد انتظار ریج 2 به زودی برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود. در این مطلب می‌توانید تریلر نهایی بازی Rage 2 را مشاهده کنید.

آخرین تریلر بازی Rage 2 با غول آخر پایانی، جنرال کراس آغاز شده و با یک بیگ بنگ به پایان می‌رسد! به نظر می‌رسد که با یکی از سرگرم‌ کننده‌ترین بازی‌های سال 2019 رو به رو هستیم.

اگر تبلیغات پیشین بازی را تماشا کرده باشید، خصوصا تریلر قبلی، قطعا می‌دانید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد. شما در این بازی نقش آخرین رنجر کره زمین را در یک دنیای ویرانه آخرالزمانی برعهده خواهید داشت و وظیفه شما مشخصا نجات دنیا با شلیک به موجودات مختلف است. در بازی افراد زیادی وجود دارند که باید آن‌ها را از بین ببرید، از نینجاهای سایبروگی تا هیولاهای جهش یافته. شما همچنین می‌توانید آن‌ها را با قدرت‌های مختلفی که دارید منفجر کنید یا کار ساده‌تر را انجام داده و با ماشین از روی آن‌ها رد شوید!

لانچ تریلر بازی ریج 2 – Rage 2

این شاید یکی از بهترین لانچ تریلرهایی باشد که تاکنون ساخته شده است. نکات‌ جالبی در این تریلر وجود دارد که آن‌ را بامزه‌تر هم می‌کند، برای مثال می‌توانید ببینید که فردی در حال نوشتن انتقاد در مورد پایان نه چندان جالب قسمت اول بازی ریج است یا حتی می‌توانید فروشگاه وال‌مارت کانادا را مشاهده کنید که اگر احیانا نمی‌دانید، اولین اطلاعات پیرامون قسمت دوم بازی Rage را فاش کرده بود. در دقیقه 1:50 نیز مشاهده شد که می‌توانید جنسیت شخصی اصلی را انتخاب کنید. به کرم شنی غول پیکر بازی اشاره کردیم؟ در دقیقه 2:26 می‌توانید با او ملاقات کنید! یک سرزمین آخرالزمانی بیابانی بدون یک کرم شنی غول آسا تکمیل نمی‌شود.

بازی ریج 2 توسط استودیوی آوالانچ ساخته شده که مجموعه Just Cause را در کارنامه دارد. انتشار بازی برعهده شرکت بتسدا خواهد بود. این بازی در تاریخ 14 مه 2019 (24 اردیبهشت 1398) برای رایانه های شخصی و کنسول‌ های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من تو کف این بازی موندم