آیفون Xr 2019

دوربین آیفون Xr 2019 دوگانه خواهد بود

آیفون Xr 2019 گوشی اقتصادی سال جاری اپل خواهد بود. به تازگی به اطلاعات جالبی درباره اپل آیفون ایکس آر 2019 شامل تعداد سنسورهای دوربین اصلی آن پی برده‌ایم.

اپل آیفون ایکس آر را در سال 2018 به عنوان مدلی ارزان قیمت از آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس معرفی کرد. اگرچه در این گوشی برخی ویژگی‌های دو مدل پرچمدار همچون نمایشگر او ال ای دی و دوربین دوگانه وجود نداشت و سازنده به جای آن‌ها از صفحه نمایش ال سی دی و دوربین تک سنسور استفاده کرده بود، اما در عوض از مهم‌ترین عنصر سخت افزاری آن‌ها یعنی تراشه 7 نانومتری قدرتمند اپل A12 بهره برده بود. از وجود قابلیت تشخیص پیشرفته فیس آیدی در آیفون ایکس آر نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

آیفون Xr 2019

ویژگی‌های آیفون Xr 2019

با توجه به استقبال کاربران از آیفون اقتصادی سال 2018، اپل تصمیم گرفته در سال جاری جانشینی برای آن تعیین کند. در حال حاضر این گوشی را با نام آیفون ایکس آر 2019 می‌شناسیم. کاربر شناخته شده OnLeaks در توییتر در همکاری با کاربر هندی Pricebaba به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی اقتصادی اپل در سال جاری طراحی و منتشر کرده است. بر اساس آن‌ها، آیفون Xr 2019 همانند مدل پیشین در گزینه‌های رنگ متنوعی عرضه خواهد شد.

آیفون Xr 2019

بر اساس جدیدترین رندرهای سه بعدی آیفون Xr 2019 قرار نیست سبک طراحی پنل جلویی آن تغییر داشته باشد، به همین دلیل نمایشگر گوشی 6.1 اینچی بوده و در بالای آن یک ناچ عریض وجود خواهد داشت. محل قرارگیری دکمه‌ها نیز تغییری به خود ندیده است. با این حال، وقتی گوشی را 180 درجه به پشت می‌چرخانید، متوجه تغییرات زیادی خواهید شد.

آیفون Xr 2019

امسال روی ماژول دوربین اصلی دو سنسور وجود دارد. البته آیفون Xr 2019 همچنان از نظر دوربین پایین‌تر از دو گوشی پرچمدار اپل در سال جاری یعنی آیفون ایکس آی و ایکس آی مکس قرار خواهد داشت، چرا که بر اساس رندرها و اخبار متعدد منتشر شده تا امروز، ماژول دوربین این دو مدل سه گانه است. نکته جالب اینجاست که با وجود دوگانه بودن دوربین آیفون ایکس آر 2019، سنسورها آن روی همان ماژول مربعی عجیبی که در رندرهای آیفون ایکس آی و ایکس آی مکس تاکنون دیده‌ایم سوار شده‌اند.

ابعاد بدنه آیفون ایکس آر جدید برابر 150.9 در 76 در 8.3 میلی‌متر خواهد بود. البته با در نظر گرفتن ماژول دوربین اصلی، ضخامت گوشی را باید به جای 8.3 میلی‌متر، 9.1 میلی‌متر بیان کرد. این گوشی همانند دو مدل پرچمدار از تراشه جدید اپل یعنی A13 قدرت گرفته و برای اولین مرتبه در تاریخ محصولات اپل، درون جعبه‌اش یک شارژر سریع به صورت پیش‌فرض وجود خواهد داشت!