وان پلاس 7

تصاویر قاب محافظ وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو اطلاعات مفیدی در اختیارمان قرار داد

تصاویر قاب محافظ وان پلاس 7 (OnePlus 7) و وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) به تازگی منتشر شده است. بر اساس آن‌ها از ساختار دوربین گوشی های پرچمدار وان پلاس در سال 2019 اطمینان پیدا کردیم.

انتظار داریم دو روز دیگر، طی برگزاری رویدادی در شهر نیویورک، دو گوشی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به صورت رسمی رونمایی شوند. تا امروز روال وان پلاس، عرضه دو گوشی (قاتل) پرچمدار در هر سال، یکی در نیمه اول و دیگری در نیمه دوم بوده است، اما امسال برای اولین مرتبه، قرار است شاهد معرفی دو گوشی به صورت همزمان در نیمه اول سال جدید باشیم. گفتنی است علاوه بر نیویورک، قرار است در همین روز رویدادهایی در شهرهای لندن و بنگلور نیز برگزار شوند. دو روز بعد، رویداد دیگری برای معرفی دو گوشی در شهر پکن برگزار خواهد شد.

تا امروز به لطف رندرهای متعدد طراحی و منتشر شده از این دو گوشی، به سبک طراحی آن‌ها پی برده و نسبت به مشخصات فنی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به سطح آگاهی خوبی دست پیدا کرده بودیم. با این حال، انتشار عکس‌هایی از قاب محافظ وان پلاس 7 و مدل پرو توسط رولند کوآنت (Roland Quandt) سبب شد حداقل از ساختار دوربین آن‌ها به طور کامل اطمینان پیدا کنیم.

عکس‌های قاب محافظ وان پلاس 7

بر اساس دو عکس منتشر شده، دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به ترتیب دوگانه و سه گانه بوده و سنسورها درون آن‌ها به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین کلید پاور و آلرت روی لبه راست بدنه قرار دارند.

قاب محافظ وان پلاس 7 پرو

قرار است وان پلاس 7 پرو تبدیل به اولین گوشی فاقد ناچ این شرکت شود. سازنده برای قرار دادن دوربین سلفی، از مکانیزم پاپ آپی در این گوشی بهره برده است. استفاده از نمایشگری با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های مدل پرو گوشی 2019 وان پلاس در مقایسه با تمامی مدل‌های قبلی محسوب می‌شود. دریافت امتیاز +A از DisplayMate، مجهز شدن به نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر 10 پلاس سبب می‌شوند وان پلاس 7 پرو از نظر صفحه نمایش، به یکباره پیشرفت چشم‌گیری نسبت به گوشی های وان پلاس قبلی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه قالبی خنده داری داره چیه او