تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو منتشر شد

تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) بعد از رونمایی این گوشی منتشر شدند. با توجه به استفاده از دوربینی سه گانه با رزولوشن تصاویر 48 مگاپیکسل در یک پرچمدار اقتصادی 670 دلاری، نگاه‌ها به کیفیت دوربین آن دوخته شده است.

وان پلاس 7 پرو در مقایسه با محصولات پیشین این شرکت چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد، هر چند همچنان یک قاتل پرچمدار به شمار رفته و قیمت بسیار پایین‌تری در مقایسه با محصولات همرده‌ خود دارد. تقلیل ناخواسته و البته اجباری برخی قابلیت‌های و همچنین کیفیت دوربین، همواره یکی از راه‌های وان پلاس برای کاهش قیمت گوشی های پرچمدارش بوده است، به طوری که آن‌ها از نظر کیفیت دوربین، در مقایسه با رقبا کمی پایین‌تر قرار می‌گرفتند.

تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو نشان می‌دهند امسال ورق برگشته و دوربین، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار اقتصادی چینی به شمار می‌رود. به پیروی از روال طراحی ماژول دوربین‌های اصلی دیگر گوشی‌سازان، وان پلاس 7 پرو نیز به دوربین سه گانه مجهز شده است. ویژگی فوق‌العاده دیگر آن، که حتی در پرچمداران 2019 شرکت‌هایی همچون سامسونگ و ال جی نیز وجود ندارد‌، قابلیت ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی است!

تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو

مشخصات فنی دوربین وان پلاس 7 پرو

  • سنسور اصلی از نوع رنگی دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه پشتیبانی از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS)
  • سنسور ثانویه از نوع تله فوتو دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه پشتیبانی از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر و قابلیت بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت 3 برابری
  • سنسور سوم از نوع اولترا واید دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم سنسور f/2.0

باید در نظر داشت اولین سری نمونه عکس های دوربین وان پلاس 7 پرو به دست سازنده منتشر شده‌اند. این عکس‌ها مطمئنا برای دریافت بهترین نتیجه ممکن، در بهترین وضعیت از لحاظ نور محیط قرار داشته و بعید نیست سازنده، به وسیله ویرایش آن‌ها، کمی شیطنت کرده باشد! به همین دلیل برای قضاوت نهایی، باید تا زمان انتشار نمونه تصاویر تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو به دست وب سایت‌های خبری حوزه فناوری منتظر بمانیم. در هر صورت عکس‌های زیر، دید خوبی از کیفیت دوربین پرچمدار تازه وارد وان پلاس به ما می‌دهند.

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 7 پرو