تصویر زیبایی از ماه

ناسا تصویر زیبایی از ماه در فضا منتشر کرد

ناسا به تازگی در صفحه اینستاگرامی خود تصویر زیبایی از ماه در فضا ثبت کرده است که در آن ماه از دید ایستگاه فضایی بین المللی شکوه و زیبایی خاصی دارد.

ناسا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویر پرشکوه و خاصی از درخشش هلال ماه منتشر کرد. در این تصویر زیبا که توسط ایستگاه فضایی بین المللی ناسا ثبت شده است، آرامش ماه در فضا به تصویر کشیده شده است.

8 می سال 2019، مسئولان ایستگاه فضایی بین المللی ناسا موفق شدند که تصویری بی‌نظیر و فوق‌العاده از هلال ماه ثبت کنند که در سکوت و آرامش فضا به زیبایی می‌درخشد. این تصویر در ابتدای طلوع آفتاب، درست زمانی که ماه در بالای زمین قرار دارد، ثبت شده است.

در سمت چپ تصویر قسمتی از آرایه‌های خورشیدی ایستگاه فضایی دیده می‌شود که در آزمایشگاه مداری متحرک قرار دارد. آزمایشگاه مداری ناسا (orbital lab) در حدود 258 مایل (معادل 415.211 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین، درست در بالای دریای ژاپن قرار دارد. دریای ژاپن که با نام دریای شرق هم شناخته می‌شود، حاشیه‌ای از بخش غربی اقیانوس آرام است.

ماه، تنها مکان فرازمینی است که انسان در آن فرود آمده و قدم گذاشت. در تصویر زیبایی از ماه که مشاهده می‌کنید، تنها قمر کره زمین به زیبایی می‌درخشد. کره ماه در این تصویر آرامش وصف‌ناپذیری در فضا تجربه می‌کند.