رندر هواوی نوا 5

اسامی هواوی نوا 5 آی و نوا 5 تایید شد؛ عرضه در آینده نزدیک

در تابستان 2018، هواوی از گوشی های نوا 3 و نوا 3 آی رونمایی کرد. حالا هم کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC)، اسامی هواوی نوا 5 آی (Nova 5i) و نوا 5 را تایید کرده است تا از عرضه‌ی قریب‌ا‌لوقوع آن‌ها مطمئن شویم.

بر اساس تاییدیه EEC، هواوی نوا ۵ شماره مدل SEA-LX1 دارد و نوا ۵ آی دارای شماره مدل GLK-LX1U است. البته در این تاییدیه‌، اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه‌ها به چشم نمی‌خورد؛ ولی همزمان نسخه‌های چینی نوا 5i با شماره مدل GLK-AL00 و GLK-TL00، در دیتابیس رگولاتوری 3C چین هم دیده شده‌اند. فهرست منتشر شده از سوی این رگولاتوری، به شارژر 10 واتی نوا 5i اشاره دارد. بنابراین هواوی نوا 5 آی می‌تواند یک گوشی هوشمند میان رده با تراشه کایرین 710 و بدون پشتیبانی از شارژ سریع باشد.

هواوی نوا 5 آی

اخیرا یکی از دبیران وب‌سایت XDA نیز، اطلاعاتی را از گوشی های مجهز به تراشه کایرین 980 که در آینده عرضه خواهند شد فاش کرد و نام Nova 5 هم در بین آن‌ها بود. به گفته‌ی او، SEA-AL10 و SEA-TL10 نسخه‌های چینی هواوی نوا 5 هستند که با صفحه نمایش آمولد 6.39 اینچی و فول اچ دی پلاس از راه خواهند رسید. البته هنوز نمی‌دانیم که آیا این گوشی هم مانند نوا 4 دارای نمایشگر حفره‌دار خواهد بود یا خیر؟

از دیگر مشخصات احتمالی هواوی Nova 5، باید به سنسور 25 مگاپیکسلی IMX576 سونی برای دوربین سلفی اشاره کنیم. دوربین سه‌گانه پشتی آن می‌تواند به سنسور 12.3 مگاپیکسلی IMX380، سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 و یک سنسور ToF سونی مجهز باشد. در مورد باتری دستگاه نیز ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت مورد انتظار است.

قاب هواوی نوا 5

اخیرا تصویری از قاب محافظ نوا 5 هم به بیرون درز کرد که در پشت آن‌، برشی برای اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شد. با توجه به پنل آمولد دستگاه، این احتمالا نشانه‌ای از تجهیز آن به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. البته شاید هم این سنسور روی فریم کناری گوشی تعبیه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کپی برابر اصل S10
    رو که نیست،سنگ پای چینیه

  2. تصویر گوشیه آدم رو دیوونه می کنه

    با سپاس