رجیستری گوشی مسافری

مهلت رجیستری گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی تمدید شد

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت مهلت رجیستری گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی تمدید شد و مسافران با کد ملی خود می‌توانند تلفن همراه مسافری را ثبت کنند.

مدتی قبل حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده بود که زمان ثبت و رجیستری گوشی های موبایل مسافری در تاریخ 31 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد و این زمان آخرین مهلت برای راه‌اندازی اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی خواهد بود و به دلیل اینکه در این خصوص اطلاع‌رسانی‌های متعددی انجام شده است، به هیچ عنوان مهلت آن تمدید نمی‌شود. اما روز گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی از تمدید مهلت آن خبر داد.

تمدید مهلت رجیستری گوشی مسافری

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی در این خصوص عنوان کرد به ریاست رحمانی فضلی، وزیر کشور و با حضور قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت در تاریخ دوشنبه 30 اردیبهشت 98 جلسه‌ای در این زمینه برگزار کردیم که مقرر شد مهلت رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی تمدید شود. از این رو مسافران همانند گذشته قادر خواهند بود با کد ملی خود گوشی تلفن همراه مسافری را ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازم دمشون گرم ی کار درستی کردن