جزئیات بخش بتل رویال بازی کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

بازی کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) دارای بخش بتل رویال خواهد بود و حتی بهتر از نسخه‌های کنسولی به نظر می‌رسد. جزئیات جدید منتظر شده از این بخش را در ادامه مطالعه کنید. 

بازی کال آف دیوتی موبایل که توسط شرکت ننسنت (Tencent) ساخته شده، به زودی منتشر خواهد شد و در حال حاضر نسخه بتای آن در بعضی از کشورها برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده است (دارندگان آی او اس باید مدت بیشتری منتظر بمانند).

طبق اعلام شرکت اکتیویژن، بخش بتل رویال بازی کال آف دیوتی موبایل یک کپی از بخش بلک اوت بازی بلک اپس 4 نخواهد بود و ساختار اختصاصی خود را دارد. با این حال، از بلک اوت الهام گرفته و قوانین مشابه‌ای خواهد داشت. نقشه‌ها 100 نفره خواهند بود و شما می‌توانید به صورت تک نفره، دو نفره و یا چهار نفره به تجربه آن بپردازید.

نکته جالب دیگر این است که بخش بتل رویال بازی بر روی نقشه‌های خاطره انگیز بازی کال آف دیوتی از جمله مدرن وارفر انجام خواهد شد. همانند بازی پابجی، شما می‌توانید به صورت اول شخص یا سوم شخص بازی کنید. بازی دارای شش کلاس مختلف نیز خواهد بود (مشابه بلک اوت)، هر کدام از این کلاس‌ها دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند که باید ببینید کدام یک با سبک بازی شما هماهنگ است.

شما قبل از ورود به بازی، می‌توانید اسلحه‌ها، آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید چاقو، لباس و چتر نجات خود را تغییر دهید که البته این عمل با پرداخت پول انجام می‌شود.

و اما نقشه اصلی بازی Call of Duty Mobile در واقع تلفیقی از لوکیشن‌های مدرن وارفر و بلک اپس است و شامل بخش‌های شناخته‌ شده‌ای همچون Crash ،Estate و Standoff می‌شود. این اطلاعات البته از یک سرور آزمایشی منتشر شده و ممکن است در نهایت شاهد یک نقشه متفاوت باشیم. تصویر این نقشه را در ادامه مشاهده کنید.

بازی کال آف دیوتی موبایل

شما هم‌اکنون با ورود به صفحه بازی در گوگل پلی، می‌توانید برای نسخه بتای بازی ثبت نام کنید. اکتیویژن تاریخ عرضه نسخه بتا را به طور دقیق مشخص نکرده اما وعده داده که طرفداران باید در فصل تابستان منتظر آن باشند. همان طور که بالاتر ذکر شد، نسخه بتا در حال حاضر برای بعضی از کشورها منتشر شده است.

اکتیویژن در تلاش است تا بتواند علاوه بر جذب مخاطبان قدیمی، بازیکنان جدیدی را هم به این مجموعه جذب کند. به همین دلیل است که تمامی ویژگی‌های جذاب مجموعه از گذشته تاکنون در این بازی موبایل وجود دارند، از جمله بخش زامبی‌ها.

در سوی دیگر، طبق شایعات بازی مدرن وارفر 4 که هنوز معرفی نشده نیز دارای بخش‌های فری تو پلی خواهد بود. همچنین اخیرا اخباری از بازی بلک اپس 5 منتشر شده و گفته می‌شود که در سال 2020 باید منتظر عرضه آن باشیم.

بازی کال آف دیوتی موبایل به زودی برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و آی او اس منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*