ایسوس زنبوک ادیشن 30

ایسوس زنبوک ادیشن 30 ؛ لپ تاپی از جنس چرم و طلا در سی‌امین سالگرد فعالیت ایسوس

لپ تاپ ایسوس زنبوک ادیشن 30 (Asus ZenBook Edition 30) همراه قابی از جنس چرم و طلا به مناسبت سی‌امین سالگرد فعالیت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت لپ تاپ چرمی جدید ایسوس بیشتر آشنا شوید.

کمپانی ایسوس سی‌امین سالگرد فعالیت خودش را با یک لپ تاپ سفارشی ویژه جشن گرفت. ایسوس زنبوک ادیشن 30 یک لپ تاپ ویژه با پوششی از جنس چرم سفید و یک لوگوی رزگلد در پشت خود است. البته ایسوس این دیوایس را همانند تبلت هیبریدی فولیو خود تماما از جنس چرم نساخته است٬ اما هرچه که هست جدیدترین لپ تاپ این برند متفاوت از لپ تاپ‌های متداول بازار است.

جانی شیح٬ مدیراجرایی ایسوس می‌گوید٬ هر قطعه‌ی چرم واقعی این لپ تاپ توسط دست انتخاب شده است. پوشش هر بخش نیز توسط یک کارشناس خبره دوخته شده است. ایسوس همچنین لوازم جانبی ویژه‌ای را نیز برای لپ تاپ چرمی ایسوس زنبوک ادیشن 30 طراحی کرده است که شامل ماوس و یک کیف چرمی سفید می‌شود. البته این نخستین باری نیست که ایسوس از جنس چرم در لپ تاپ‌هایش استفاده می‌کند. این کمپانی نخستین بار لپ تاپ S6F را در سال 2006 همراه قاب دور ترک پد و قاب پشتی معرفی کرد.

مشخصات فنی زنبوک ادیشن 30

در داخل زنبوک ادیشن 30 پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل همراه کارت گرافیک ٬Nvidia GeForce MX250 حداکثر 16 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی پرسرعت PCIe SSD قرار دارد. این لپ تاپ 13 اینچی از نمایشگری عاری از حاشیه‌ی اضافی قابل ذکر است و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 95 درصدی را ارائه می‌کند. ایسوس همچنین به جای ترک پد٬ از فناوری منحصر به خود به نام اسکرین پد (Screen Pad) در زیر کیبورد این کامپیوتر استفاده کرده است. اسکرین پد٬ در واقع یک نمایشگر را در داخل ترک پد جای داده است.

ایسوس در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی لپ تاپ جدیدش را اعلام نکرده است٬ اما از آنجایی که ایسوس زنبوک ادیشن 30 از پوشش خاص و کمیابی بهره می‌برد٬ نمی‌تواند ارزان قیمت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*