مادربردهای سری X570

ایسوس از نسل جدید مادربردهای سری X570 با چیپست AMD رونمایی کرد

برند تایوانی ایسوس طی مراسمی از نسل جدید مادربردهای سری X570 با چیپست AMD رونمایی کرد. در ادامه با مدل‌های مختلف این سری مادربردها آشنا می‌شویم.

ایسوس، ارزشمندترین برند سخت افزاری تایوان قبل از رویداد کامپیوتکس 2019 طی مراسمی مادربردهای جدیدترین چیپست AMD یعنی X570 را با مدل‌های متنوع معرفی کرد. همان‌طور که مطلع هستید AMD نسل سوم پردازنده‌های موفق Ryzen را با معماری جدید و پشتیبانی از نسل 4 PCIe Express که سبب عملکرد بهتر و ایجاد پهنای باند بهتر نسبت به نسل قبل می‌شوند را معرفی کرد. همین امر برترین برند تولیدکننده مادربرد در جهان یعنی ایسوس را واداشت تا مدل‌های متنوعی برای این نسل ارز پردازنده های AMD معرفی کند. ایسوس در این مراسم برای چیپست AMD X570 تعداد 11 مادربرد را در 4 سری مختلف یعنی ROG, ROG Strix, Prime, TUF Gaming معرفی نمود که به آن می‌پردازیم.

معرفی مادربردهای سری X570

سری ROG

ابتدا با برترین سری این چیپست شروع می‌کنیم. مطابق انتظار ایسوس در این سری ROG  برای این چیپست سنگ تمام گذاشته و سه مدل Crosshair VIII Formula که یک خنک کننده ویژه مدار تغذیه به نام Crosschill EK III بهره می‌برد که در نوع خود نسبت سایر مادربردهای دارای چیپست AMD بی نظیر است همچنین مدل Crosshair VIII Hero که با زره و تجهیزاتی کامل به همراه نورپردازی فوق العاده RGB معرفی شدند.

مادربردهای سری X570

در کنار این مدل‌ها ایسوس از مادربردی به نام Crosshair VIII Impact هم رونمایی کرد تا اورکلاکرها و طرفداران سیستم‌های کوچک نیز وارد این آتش بازی شوند.

مادربردهای سری X570 مادربردهای سری X570

سری ROG Strix

همانند گذشته این سری از محصولات، سبک و عملکرد و امکانات اورکلاک را همچون سری ROG دارند اما یک سری امکانات به دلیل تمرکز بر روی عملکرد و ظاهر مادربرد صرف نظر شده است برای آحرین پلتفرم رایزن، ایسوس دو مادربرد با فرم فاکتور ATX و یک مادربرد با فرم فاکتور Mini-ITX که آن را ترور کوچک می‌نامد تدارک دیده است.

مادربردهای سری X570

سری TUF Gaming

محصولات TUF Gaming ایسوس علاوه بر مقاوم بودن نسبت محصولات دیگر از نگاه مالی سری مقرون به صرفه به شمار می‌روند. علاوه بر این ایسوس با پروژه TUF Gaming Alliance شرکایی در زمینه تولید حافظه، منبع تغذیه و سیستم کولینگ ایجاد نموده تا TUF Gaming علاوه بر جذابیت خاص از لحاظ ظاهری سبکی خاص را روایت کند.

مادربردهای سری X570

هر دو مادربرد معرفی شده از این سری از یک برد تشکیل شده و تفاوتشان پشتیبانی از WIFI است. همچنین خازن‌ها و چوک‌های این مادربرد تحمل 20 درصد بیشتر ولتاژ نسبت سایر مدل‌ها دارند.

سری WS

پردازنده های جدید Ryzen AMD برای کارهای پردازش‌های سنگین هم بسیار کارآمد هستند. از این رو به مادربردی به اصطلاح ایستگاه کاری نیاز است تا بتوان از این ظرفیت استفاده کرد. مادربرد Pro WS X570 ACE با پشتیبانی از این نسل پردازنده‌ها و اتصال جدید PCIe 4.0 به همراه پشتیبانی از حافظه‌های ECC امکانات مناسبی را برای پردازش‌های سنگین فراهم می‌کند.

مادربردهای سری X570

سری Prime

اگر در این مادربردهای معرفی شده به دنبال مادربردی باشید که هرگونه قابلیت و زیبایی منحصر به فردی را دارا باشد آن مادربرد Prime X570-PRO است که با اصالت همیشگی سری Prime معرفی شده و علاقه‌مندان را به وجد می‌آورد.

همزمان با عرضه جهانی مادربردهای جدید AMD در جهان، آخرین سری مادربردهای معرفی شده با گارانتی رسمی در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*