کالبد شکافی وان پلاس 7 پرو (گجت تی وی)

وان پلاس 7 پرو با دوربین سلفی جهنده قرار بود که برگ برنده این کمپانی برای سال 2019 باشد، اما یک سری موارد با ادعای کمپانی همخوانی ندارد. با گجت نیوز همراه باشید تا با هم سفری به زیر بدنه شیشه ای وان پلاس 7 پرو داشته باشیم.

در مرحله اول که باید مانند دیگر گوشی هایی هوشمند امروزی با طراحی ساندویچی از پنل پشتی و حرارت دادن آن شروع بکار کنیم، کمی بسختی توانستیم مرحله ابتدایی را رد کنیم. خبر  خوب این است که بعد از اینکه پنل پشتی برداشته شد در سرازیری کالبد شکافی وان پلاس 7 پرو افتادیم و با باز کردن 7 پیچ در بالا، 8 پیچ در پایین و در نهایت جدا سازی اتصال باتری براحتی به مادر بورد 7 پرو رسیدیم. جدا سازی تمامی قطعات براحتی انجام شد، خصوصا جدا کردن باتری به سبب داشتن زبانه کمکی بدون خم شدن امکان پذیرفت

با اینکه وان پلاس 7 پرو مجهز به استاندارد IP68 نیست اما نکته جالب بکار رفته در طراحی داخلی وان پلاس 7 پرو استفاده از حلقه های کش برای جلوگیری از نفوذ قطرات آب به منافذ مختلف مانند درگاه شارژ، اسپیکر و حتی زیر دوربین سلفی جهشی بود.

وان پلاس در تبلیغات 7 پرو از سیستم خنک کننده 10 لایه ای مایع نام برده بود که در کالبد شکافی به آن پرداختیم ولی جز 4 لایه چیز بیشتری ندیدیم.

همچنین نمایشگر 90 هرتزی امولد وان پلاس 7 پرو مانند دیگر گوشی های هوشمند امروزی به گلس نچسبیده بود و جالب اینجاست، وان پلاس هرگز به این وضعیت ساختاری اشاره ای نکرده است.

برای نگاه دقیق تر به تمامی مراحل ذکر شده می‌توانید ویدیو پیش رو را تماشا کنید.

ویدیو کالبد شکافی  Oneplus 7 Pro

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*