ایسوس زنبوک پرو دو

بررسی اولیه لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو دو (گجت تی وی)

ایسوس زنبوک پرو دو (Asus ZenBook Pro Duo)، لپ تاپ منحصربه‌فردی است که در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شد. این لپ تاپ دارای سخت افزار قدرتمند و همچنین دو صفحه نمایش است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه زنبوک پرو دو را مشاهده کنید.

لپ تاپ منحصربه‌فرد ایسوس زنبوک پرو دو (Asus ZenBook Pro Duo) در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 رونمایی شد. این لپ تاپ به این خاطر ویژه است که از نمایشگر 4K دوگانه، پردازنده Core i9 و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 بهره می‌برد و به همین خاطر هم ظاهر خاص و هم توان پردازشی کم نظیری دارد.

در لپ تپ ایسوس زنبوک پرو دو شاهد دو نمایشگر 4K هستیم. یک صفحه نمایش 15 اینچی OLED در همان جای همیشگی قرار دارد و یک پنل IPS LCD با نام اسکرین پد پلاس در زیر نمایشگر اصلی و بالای صفحه کلید جای گرفته است. به این ترتیب ایده مولتی تسکینگ به سطح جدیدی ارتقا یافته است. این نمایشگر ثانویه فقط نقش ظاهری ندارد و ایسوس فکرهای زیادی برای آن کرده و شما کارهای جالبی را می‌توانید با این نمایشگر انجام بدهید.

اگر می‌خواهید با این خلاقیت تکنولوژی که ایسوس در محصول جدید خود پیاده کرده بیشتر آشنا شوید، در ادامه ویدیوی بررسی اولیه لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو دو را مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی اولیه ایسوس زنبوک پرو دو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*