ام اس آی GT76 Titan

بررسی اولیه لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GT76 Titan (گجت تی وی)

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند ام اس آی GT76 Titan با پردازنده Core i9 دسکتاپی و سیستم خنک‌کنندگی قوی در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه لپ تاپ جدید MSI یعنی جی تی 76 تایتان را مشاهده کنید.

ام اس آی GT76 Titan لپ تاپ گیمینگ فوق‌العاده قدرتمندی است که در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. این لپ تاپ غول‌آسا از پردازنده اینتل Core i9 دسکتاپی بهره می‌برد و می‌تواند عاشقان گیمینگ را شیفته خود کند. قطعا چنین لپ تاپی به یک سیستم خنک‌کننده قوی نیز احتیاج خواهد داشت و به همین دلیل MSI از 4 فن با 11 لوله حرارتی در این سیستم استفاده کرده است. همچنین ما در این لپ تاپ گیمینگ شاهد استفاده از کارت گرافیک قدرتمند جی فورس RTX 2080 با فناوری رهگیری پرتو یا Ray Tracing هستیم.

ام اس آی جی تی 76 تایتان رقیبی سرسخت برای سایر لپ تاپ های گیمینگ از جمله محصولات الین ویر (Alienware) خواهد شد. شما حتی می‌توانید در آینده سی پی یو، رم و حافظه SSD آن را ارتقا بدهید. GT76 تایتان نمایشگر نسبتا ظریف و باریکی دارد اما بدنه آن به دلیل سیستم خنک‌کنندگی آن، حجیم است. این هیولا در مدل 17.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پنل 144 هرتزی و همچنین در نسخه دیگری با رزولوشن 4K کم‌حاشیه با پشتیبانی 100 درصد از فضای رنگی Adobe RGB به بازار عرضه می‌شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید بررسی اولیه لپ تاپ گیمینگ MSI GT76 Titan را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی اولیه ام اس آی GT76 Titan

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه غول بشه این فوق العادس
    بیاد همرو نابود می کنه