مشترکان تلفن ثابت

ایران از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در رتبه نهم جهان قرار دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت ایران از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در رتبه نهم جهان قرار دارد و این شرکت در بازار ADSL کشور سهم 62 درصدی را به خود اختصاص داده است.

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد در سال گذشته بر اساس اولویت‌های راهبردی این شرکت در تمامی بخش‌ها به دستاوردهای مختلفی دست پیدا کردیم که کلیه این اقدام‌ها به تفکیک ارائه خواهد شد. وی افزود در حوزه شبکه مرکز مدیریت عملیات شبکه شرکت مخابرات (NOC مرکزی) راه‌اندازی کرده‌ایم و در بخش ظرفیت‌سازی شبکه NGN/IMS نیز 2 میلیون افزایش مشترک داشته‌ایم و Edge شبکه IP در 13 منطقه کشور اجرا شد که طی آن ظرفیت شبکه استانی به 24 ترابیت بر ثانیه رسید.

رتبه نهم ایران از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود ایران از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در رتبه نهم جهان قرار دارد و این شرکت در بازار ADSL کشور سهم 62 درصدی را به خود اختصاص داده است. وی افزود در حوزه دسترسی، انتقال و Core توانستیم از توانمندی‌های داخلی بهره ببریم و تمامی مناطق با ارتقای کیفیت شبکه در زمان مشخص شده تحت پوشش قرار گرفتند. صدری در پایان خاطرنشان کرد برای دو میلیون مشترک در بخش فیبر نوری ظرفیت‌سازی انجام شده است و در بخش ثابت به رکورد 3200 ترابایت ترافیک روزانه دست پیدا کردیم که تمامی این موارد فقط قسمتی از دستاوردهای ما در حوزه شبکه است که در سال گذشته محقق شده‌اند و در سال جدید نیز اقدام‌های مثبتی انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخه دیگه اینا چی مییخوان از ۰۰۰

  2. توی بدبخت شدن هم اولیم

  3. توی یک چیز مقام اوردیم

  4. به زودی سقوط میکنه چون هیچ کس گوشی نمیتونه بخره دیگه