اپلیکیشن تغییر صدا

دانلود 6 اپلیکیشن تغییر صدا بسیار جذاب برای اندروید

با یک اپلیکیشن تغییر صدا می‌توان ساعت‌ها از طریق سر کار گذاشتن بقیه افراد سرگرم ماند! در این مطلب به معرفی و دانلود بهترین برنامه های تغییر صدا برای اندروید خواهیم پرداخت.

اگر پیش از این، همه راه‌ها برای شوخی با دوستانتان را امتحان کرده‌اید، این مرتبه، از اپلیکیشن‌ های تغییر صدا به این منظور استفاده کنید. پیشتر، مجبور به ضبط صدا با میکروفون روی دسکتاپ یا لپ تاپ، تغییر صدا با یک برنامه ویندوزی و سپس انتقال مجدد آن به گوشی برای ارسال به دیگران بودیم، اما این محدودیت به لطف بی‌شمار اپلیکیشن تغییر صدا مخصوص اندروید کنونی برطرف شده است.

دانلود 6 اپلیکیشن تغییر صدا برتر برای اندروید

در استفاده از این نرم افزارها احتیاط کنید، چرا که برخی از آن‌ها صدای شما را به شکلی کاملا غیر قابل تشخیص تغییر داده و زمینه را برای ترساندن دیگران فراهم می‌کنند! با کلیک روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن از گوگل پلی استور ارسال خواهید شد.

1- Squeak Voice Changer

رایگان، دارای نسخه پریمیوم

برنامه Squeak Voice Changer دارای رابط کاربری سرراست و ساده‌ای بوده و خیلی سریع صدای شما را به کاراکترهای مختلف تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن تغییر صدا دارای گزینه‌های متعددی همچون ربات، غول و خرس است. با انتخاب هر یک، صدای شما تبدیل به صدای کاراکتر مورد نظر خواهد شد. می‌‌توان پیش از ضبط، به یک صوت نمونه ضبط شده با صدای هر کاراکتر گوش داد تا بتوان مناسب‌ترین مورد را انتخاب کرد.

بعد از ضبط صدا، برنامه آن را به کاراکتر انتخاب شده تغییر خواهد داد. محتوای خروجی شفاف و دقیق بوده و نویز در آن وجود ندارد. بسته به این که صدای ضبط شما توسط شما چقدر طول داشته باشد، فرآیند تبدیل زمان متفاوتی خواهد برد. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن تغییر صدا در مقایسه با برخی نمونه‌های مشابه، عدم وجود محدودیت از نظر زمان ضبط صدا حتی در نسخه رایگان است.

بعد از اتمام کار، دو روش برای استفاده از صدای تغییر یافته شما وجود دارد. روش اول دانلود آن در قالب یک فایل صوتی است. دومین روش، اشتراک‌گذاری مستقیم صوت از این اپلیکیشن تغییر صدا محسوب می‌شود. دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما استفاده از صدای برخی کاراکترها، منوط به خرید نسخه پولی برنامه خواهد بود. در نسخه رایگان همچنین محکوم به تماشای تبلیغات خواهید بود.

2- Voice Changer With Effects

رایگان، دارای نسخه پریمیوم

اگر نرم افزار قبلی را بیش از حد ساده می‌دانید، می‌توانید آن را با Voice Changer With Effects جایگزین کنید. در این روش گستره وسیع‌تری از صداها در اختیارتان قرار خواهند گرفت. در Voice Changer With Effects به جای کاراکترهای خاص، بیشتر روی افکت‌هایی عمومی تمرکز شده است. به عنوان نمونه می‌توان به افکت Helium اشاره کرد که صدای شما را همچون زمان استنشاق گاز هلیوم تغییر خواهد داد. افکت‌ Deep Voice برای طرفداران بتمن مناسب است. در صورتی که می‌خواهید کمی پس‌زمینه ترسناک به صدای خود بدهید، می‌توانید از افکت Zombie استفاده کنید.

در این اپلیکیشن تغییر صدا ابتدا صدای خود را ضبط کرده و سپس آن را روی افکت‌های مختلف آزمایش می‌کنید. در واقع بعد از ضبط صدای شما و پیش از تغییر آن، امکان دریافت یک نسخه پیش نمایش از هر افکت وجود دارد. بعد از تبدیل، مجددا امکان دریافت آن در قالب یک فایل صوتی یا اشتراک‌گذاری مستقیم در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. علاوه بر این قابلیت‌ها، Voice Changer With Effects به کاربر اجازه می‌دهد صوت تغییر یافته را به همراه یک تصویر در فیس بوک ارسال کرده یا آن را به عنوان صدای زنگ گوشی به کار ببرد.

یکی دیگر از امکانات مهم برنامه ذخیره تاریخچه صداهای تبدیل شده پیشین است. در نسخه پیش‌فرض برنامه افکت‌های متعددی وجود دارد. با خرید نسخه پریمیوم Voice Changer With Effects تعداد بسیار بیشتری افکت در اختیار خواهید داشت. با خرید برنامه دیگر مجبور به تماشای تبلیغات نخواهید بود. بد نیست بدانید توسعه‌دهنده این برنامه، یک اپلیکیشن تغییر صدا اندرویدی دیگر با نام VoiceTooner نیز توسعه داده است. در این برنامه به جای افکت‌های عمومی، صدای کاراکترهای کارتونی مختلفی را در اختیار خواهید داشت. نرم افزار VoiceTooner نیز به صورت پیش‌فرض رایگان است، اما دسترسی به همه قابلیت‌هایش منوط به خرید نسخه پولی خواهد بود.

3- Voice Changer

رایگان، دارای نسخه پریمیوم

اپلیکیشن تغییر صدا Voice Changer شباهت زیادی به نرم افزار قبلی دارد، با این تفاوت که از طراحی مدرن‌تری بهره می‌برد. به محض ورود به برنامه متوجه این تفاوت فاحش می‌شوید. تفاوت را در زمان تبدیل صدا و لمس دکمه‌های پاسخ بیشتر احساس خواهید کرد.

با این حال نحوه انجام فرآیند همچنان یکسان است؛ ابتدا صدای خود را ضبط کرده و بعد از اعمال یک افکت روی آن، فایل نهایی را دریافت می‌کنید. یکی از ویژگی‌های متفاوت Voice Changer اجازه به کاربران برای ساخت فیلترهای سفارشی‌سازی شده خود است. در این زمان می‌توان عناصر مختلف همچون گام صدا را به دلخواه تغییر داد.

از جمله قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن تغییر صدا که در دو گزینه قبلی وجود ندارد، ابزار برش و جدا کردن قسمتی از صدا است. در دو نرم افزار قبلی، افکت، روی سرتاسر صدایی که ضبط کرده‌اید اعمال خواهد شد و امکان مشخص کردن بخشی از آن وجود ندارد. بعد از تبدیل می‌توان نتیجه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا آن را روی آهنگ زنگ یا نوتیفیکیشن قرار داد.

4- Narrator’s Voice

رایگان، دارای نسخه پریمیوم

نرم افزار Narrator’s Voice در اصل یک ابزار تبدیل متن به صدا بوده و بیشتر برای ضبط یک داستان کاربرد دارد. می‌توانید متنی را در برنامه تایپ کرده و سپس آن را در قالب صدایی رسا دریافت کنید. امکان معرفی یک فایل متنی به منظور تبدیل آن به نسخه‌ای صوتی نیز وجود دارد. بعد از تبدیل، اپلیکیشن امکان دریافت مستقیم فایل صوتی یا اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی را خواهد داد.

مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن تغییر صدا ابزار ترجمه درونی آن محسوب می‌شود. علاوه بر وجود صداهای مختلف، کاربر قادر خواهد بود زبان خروجی را نیز مشخص کند! به این ترتیب متن شما که به زبان مادری‌تان نوشته شده است، در قالب نسخه صوتی زبانی دیگر تحویل داده خواهد شد! این قابلیت برای آماده‌سازی ویدیوهای مخصوص ارائه یا کنفرانس فوق‌العاده است.

اپلیکیشن Narrator’s Voice از تعداد قابل توجهی زبان همچون ژاپنی، پرتغالی، آلمانی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. کاراکترهای برنامه بیشتر واقعی هستند، به همین دلیل قادر خواهید بود فایل متنی خود را در قالب صدای باراک اوباما یا دستیار هوشمند کورتانای مایکروسافت دریافت کنید! نرم افزار با شبکه اجتماعی فیس بوک یکپارچه شده و به کاربر اجازه می‌دهد فایل‌هایش را به طور مستقیم روی تایم لاین منتشر کند. اغلب ویژگی‌های برنامه به صورت رایگان در دسترس هستند، پس اصلی‌ترین دلیل کاربر به منظور خرید نسخه پولی این اپلیکیشن تغییر صدا، توقف پخش وقت و بی‌وقت تبلیغات خواهد بود.

5- VoiceFX

رایگان، دارای نسخه پریمیوم

در فهرست بهترین نرم افزارهای تغییر صدا برای اندروید، VoiceFX یکی از جالب‌ترین‌ها است. در این برنامه علاوه بر امکان تغییر صدای ضبط شده از طریق اعمال افکت‌های مختلف روی آن، ابزارهای اضافی‌تری در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. به عنوان نمونه می‌توان به فیدبک زنده آن اشاره کرد که همزمان با صحبت کردن شما، ورژن تغییر یافته آن را پخش می‌کند. در سایر برنامه‌ها ابتدا باید ضبط صدا را به پایان رساند و بعد از اعمال یک افکت، به نسخه نهایی گوش داد.

مهم‌ترین قابلیت VoiceFX را می‌توان امکان استریم صدا روی یک نرم افزار پخش‌کننده فایل‌های چند رسانه‌ای و صوتی و همچنین روی مرورگر وب دانست. برنامه این کار را از طریق یک سرور و آدرس اینترنتی (URL) انجام می‌دهد. کافی است آدرس را در برنامه وارد کنید. سپس هر آن چه در میکروفون گوشی هوشمند خود می‌گویید، در قالب صدایی متفاوت و به صورت زنده، پخش خواهد شد.

قابلیت‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن تغییر صدا به همین موارد ختم نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های VoiceFX که در نرم افزارهای بالا وجود ندارد، امکان تغییر صدای یک فایل از پیش ضبط شده است. در اغلب نرم افزارهای تغییر صدا برای اندروید تنها قادر به اعمال افکت روی صوتی که همان لحظه درون برنامه ضبط شده است خواهید بود.

6- Handy Tools Studio Voice Changer

رایگان

برنامه Handy Tools Studio Voice Changer در نگاه اول آشنا به نظر خواهد رسید، اما همانند VoiceFX، دامنه وسیع‌تری از قابلیت‌های متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنان قابلیت ضبط صدا، اعمال یک افکت از بین چندین گزینه موجود روی آن و سپس ذخیره فایل نهایی روی گوشی یا اشتراک‌گذاری آن وجود دارد.

برخی افکت‌های اپلیکیشن تغییر صدا Handy Tools Studio Voice Changer مخصوص خواننده‌ها توسعه پیدا کرده‌اند؛ نرم افزار صدای کاربر را در حالت عادی دریافت کرده و به گونه‌ای تغییر می‌دهد که انگار در یک استودیوی ضبط موسیقی حرفه‌ای گرفته شده است!