طراحی گلکسی نوت 10

به‌روزترین طراحی گلکسی نوت 10 را در این رندرها ببینید

یک افشاگر قابل اعتماد٬ رندرهایی را منتشر کرده که به‌روزترین طراحی گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) را به تصویر می‌کشد. به‌نظر می‌رسد این تصاویر٬ می‌توانند طراحی نهایی گوشی جدید سامسونگ را افشا کنند.

هفته‌ی گذشته عکسی متعلق به نوت 10 منتشر شد که هرآنچه لازم است در مورد این گوشی بدانیم را به نمایش گذاشت. و حالا رندرهای بیشتری منتشر شده که به‌روزترین طراحی گلکسی نوت 10 را در معرض دید ما قرار می‌دهد. این رندرهای بر پایه‌ی فایل CAD توسط یکی از افشاگران مشهور به نام “OnLeaks” منتشر شده‌اند. با توجه به سابقه‌ی خوب این افشاگر٬ ما می‌توانیم به اطلاعات تازه در مورد پرچمدار آینده‌ی سامسونگ اعتماد کنیم.

طراحی گلکسی نوت 10 : مستطیلی با کمترین حاشیه نمایشگر

این عکس‌ها به ظاهر متفاوت گلکسی نوت 10 با نسل پیشین آن٬ گلکسی نوت 9 اشاره دارند. یک حفره روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است که کمک کرده حاشیه‌های اضافی دور نمایشگر باریک‌تر از نوت 9 دیده شوند. سایز نمایشگر این گوشی 6.3 اینچ است و وضوح +QHD را ارائه می‌کند. یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر این نمایشگر گنجانده شده است.

روی قاب پشتی٬ دوربین سه گانه‌ای قرار دارد که به صورت عمودی در سمت چپ بالای قاب به چشم می‌خورد. سامسونگ دکمه‌ی بیکسبی را از روی فریم حذف کرده و کلید پاور را به سمت چپ٬ زیر کلیدهای ولوم صدا قرار داده است. در بالا٬ اسلات سیم کارت همراه ماژولی شبیه به مادون قرمز دیده می‌شود و در پایین نیز درگاه ٬USB-C میکروفون٬ اسپیکر و شیار نگهدارنده‌ی قلم S-Pen قرار دارد. از دیگر موارد این رندرها که به طراحی گلکسی نوت 10 اشاره دارند٬ می‌توان به حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از زیر قاب اشاره کرد.

این فبلت اخیرا با تراشه‌ی اگزینوس 9825 و 8 گیگابایت رم در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شده است. ضمن آنکه یک مدل دیگر آن با قدرت‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و 12 گیگابایت رم نیز رویت شده است. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آگوست از پرچمدار جدید سری Galaxy Note خود پرده برداری کند٬ اما تا آن زمان می‌توانیم منتظر درز خبرهای بیشتری از نوت ۱۰ باشیم.