گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را تماشا کنید

استودیوی ریسپاون سرانجام ویدیوی گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

این ویدیوی گیم پلی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نشان می‌دهد که طرفداران پیش از انتشار بازی در ماه نوامبر، باید منتظر چه چیزی باشند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اولین بار در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و سپس در جشن سالگرد مجموعه جنگ ستارگان، جزئیات بیشتری از آن منتشر و اولین تریلر سینمایی بازی عرضه شد که بخش‌هایی از داستان را مشخص می‌کرد اما شامل گیم پلی نمی‌شد. از آن زمان، طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای گیم پلی بازی بودند.

شرکت EA وعده داده بود که در نمایشگاه E3 2019 ویدیوی گیم پلی بازی را منتشر می‌کند و حالا این وعده محقق شده است. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – استار وارز جدای: فالن اوردر

این ویدیو در سیاره Kashyyyk، محل زندگی ووکی‌ها (Wookiee) اتفاق می‌افتد، سیاره‌ای که دست امپراطوری افتاده و منابع آن در حال به تاراج رفتن است. کَل توسط ساو گررا (Saw Gerrera) با بازی و صداپیشگی فورست ویتاکر به ماموریت فرستاده می‌شود و باید به یک پالایشگاه امپراطوری نفوذ کند. همان طور که تماشا کردید، او در این مسیر از لایت سیبر و قدرت‌های فورس‌اش استفاده می‌کند.

فارغ از این‌ها، می‌توانید ببینید که بازی از نظر بصری چگونه خواهد بود. بازی گاهی به یکی از عناوین کلاسیک استار وارز همچون Jedi Knight شباهت پیدا می‌کند. این بازی مورد انتظار، کار سختی را در پیش خواهد داشت و باید بتواند با رفع نواقص بازی‌های قبلی این مجموعه، خون تازه‌ای به آن تزریق کند. بازی‌های اخیر جنگ ستارگان نتوانسته‌اند در حد کمال ظاهر شوند و با انتقادات بسیاری رو به رو شده‌اند.

داستان بازی Fallen Order پس از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت و قبل از قسمت چهارم، امیدی تازه رخ می‌دهد، در یک دوره تاریک که امپایر قصد نابودی جدای‌های باقی مانده را دارد و کل کستیس (Cal Kestis) یکی از جدای‌های زنده مانده است که با پنهان کردن هویت‌اش، توانسته جان سالم به در ببرد اما حالا مجبور است وارد اتفاقات شود و مبارزه کند.

بازی استارز وارز جدای: فالن اوردر در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*