بخش بتل رویال بازی فال اوت 76 معرفی شد + تریلر

شرکت بتسدا از بخش بتل رویال بازی فال اوت 76 رونمایی کرد. از مدتی قبل شایعه شده بود که بازی Fallout 76 دارای یک بخش جدید خواهد بود.

بخش بتل رویال بازی فال اوت 76 در هر نقشه، پذیرای 52 بازیکن خواهد بود که در یک فضای آخرالزمانی باید با یکدیگر مبارزه کنند. در این بخش که Nuclear Winter نام دارد، بازیکنان اسلحه‌های مختلفی در دسترس خواهند داشت و می‌توانند از استراتژی‌های مختلفی برای پیروزی استفاده کنند.

بازی فال اوت 76

بتسدا همچنین تریلری برای این بخش در نمایشگاه E3 2019 منتشر کرد که نشان می‌دهد این بازی با آثار بتل رویال دیگر بازار چند تفاوت اساسی دارد. برای مثال در تمام نقشه بازی، هیولاهای مختلفی وجود دارند که بازیکنان با آن‌ها برخورد خواهند داشت و در واقع با یک چالش اضافی رو به رو هستند. نکته قابل توجه دیگر، قابلیت ساخت و ساز است و ظاهرا بازیکنان می‌توانند برج‌های مختلفی بسازند.

اگر از بازیکنان Fallout 76 هستید، برای دسترسی به این بخش جدید، نیازی نیست که منتظر بمانید. آپدیت این بخش هم‌اکنون در دسترس است و با دانلود آن، به راحتی می‌توانید این محتوای جدید را بدون پرداخت هزینه بدست بیاورید. حتی آن‌هایی که بازی Fallout 76 را خریداری نکرده‌اند نیز این فرصت را دارند که بخش بتل رویال آن را تجربه کنند.

تریلر بخش بتل رویال بازی فال اوت 76 – Fallout 76 

طبق اعلام بتسدا، یک نسخه آزمایشی و رایگان بازی فال اوت 76 از تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد 1398) الی 17 ژوئن (26 خرداد 1398) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید به محتواهای بازی از جمله بخش بتل رویال مذکور دست پیدا کنید. پس اگر از طرفداران ژانر بتل رویال هستید، اکنون بهترین فرصت است که به صورت رایگان این بازی را امتحان کنید.

احتمالا می‌دانید که فال اوت 76 نتوانست موفق ظاهر شود و با انتقادات فراوانی رو به رو شد و بسیاری از مخاطبان‌اش را از دست داد. حال باید دید آیا بخش Nuclear Winter می‌تواند باعث بازگشت این طرفداران از دست رفته شود یا خیر.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*