گوشی جدید سونی با دوربین شش گانه

سونی در حال ساخت یک گوشی با دوربین شش گانه است

اگر اخبار و شایعات صحت داشته باشند، سونی به زودی گوشی هوشمندی معرفی می‌کند که مجهز به دوربین شش گانه و دوربین سلفی دوگانه است.

به نظر می‌رسد سازندگان گوشی‌های هوشمند به استفاده از دوربین‌هایی با لنزهای متعدد علاقه فراوانی دارند؛ برای مثال ال جی وی 50 ThinQ مجهز به دوربین سه‌گانه است و گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ نیز شایعه شده با دوربین چهارگانه به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر نوکیا 9 نیز با برخورداری دوربینی پنج‌گانه یعنی مجهز به پنج لنز رکوردار دوربین با بیشتر لنز در گوشی‌های هوشمند است.

البته این رکورد به‌زودی توسط سونی شکسته خواهد شد؛ زیرا گزارش‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سونی در حال ساخت گوشی هوشمندی با دوربین شش‌گانه است. طبق گفته‌های افشاگری به نام مکس جی، سونی در حال ساخت چنین محصولی است. مکس جی به خاطر انتشار اخبار موثق در مورد محصولات سامسونگ معروف شده و به همین دلیل می‌توان به گفته‌های او اطمینان کرد.

محصول جدید سونی علاوه بر دوربین شش‌گانه در پنل پشتی، دوربین سلفی دوگانه نیز دارد. دوربین اصلی این گوشی متشکل از لنز تله‌فوتو به همراه لنز مجزای فوق‌عریض است. با در نظر گرفتن محبوبیت سنسورهای ToF نیز می‌توان انتظار استفاده از آنها در محصول آینده سونی را داشت. سنسور دیگر نیز می‌تواند از نوع مونوکروم برای افزایش میزان جزئیات در تصاویر ثبت‌شده در محیطی با نور بسیار کم باشند. دو لنز باقیمانده نیز به احتمال فراوان شامل لنز اصلی به همراه لنز عریض هستند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ترکیب این لنزها و نوع آنها منتشر نشده و می‌بایست صبر کنیم.

متاسفانه به دلیل اینکه گوشی جدید سونی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه است، تصاویر و اطلاعات بسیار کمی از آن به بیرون درز کرده، اما می‌توان انتظار داشت که مانند اکسپریا 1 و اکسپریا 10 از نسبت نمایشگر 21:9 استفاده کند. از نظر سخت‌افزاری نیز گوشی جدید سونی با دوربین شش گانه به سخت‌افزاری قدرتمند نیاز دارد. به همین علت می‌توان آن را پرچم‌دار بعدی سونی دانست.

انتظار می‌رود که این محصول در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 به بازار معرفی شود. با در نظر گرفتن شایعات بعید نیست که این محصول مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه شورش رو در آوردن یه روز می بینید پشت گوشی کلاً دوربینه