گوشی منعطف اوپو

گوشی منعطف اوپو را در این تصاویر ببینید

پتنت‌های جدیدی از گوشی منعطف اوپو منتشر شده که می‌تواند طراحی کامل این گوشی را به نمایش بگذارد. این گوشی تاشو چینی به زودی عرضه خواهد شد.

ماه فوریه‌ی گذشته گوشی‌های منعطف مختلفی برای عرضه در بازار معرفی شدند و در میان پرچمداران سامسونگ و هواوی در این بخش، هواوی یک نمونه‌ی اولیه از گوشی منعطف خودش را به نمایش گذاشته است. سامسونگ فعلا عرضه‌ی گلکسی فولد را به تاخیر انداخته است و هنوز هیچ صحبتی از زمان عرضه‌ی گوشی میت ایکس هواوی به میان نیامده است تا دیگر گوشی منعطف بزرگ معرفی شده نیز یک گام عقب برود، اما این دلیلی برای فعالیت نکردن دیگر کمپانی‌ها در این زمینه نخواهد بود.

پتنت‌های جدید گوشی منعطف اوپو

یکی از این شرکت‌ها، اوپو است که به تازگی عکس‌هایی از گوشی انعطاف پذیر آن‌ها به انتشار رسیده است. در اکتبر سال گذشته، اوپو پتنت‌هایی را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رساند که بسیار شبیه به تصاویر تازه منتشر شده از این گوشی هستند. شاید مهم‌ترین نکته در مورد طراحی گوشی منعطف اوپو ، دوربین سلفی پاپ آپ آن است که اجازه داده گوشی شکل منحصر به فرد‌تری را به همراه حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر ارائه کند. این قابلیت همچنین به شما اجازه خواهد داد در هر دو حالت تاشدگی یا معمولی به عکاسی بپردازید.

گوشی منعطف اوپو

لولای این گوشی از استحکام خوبی برخوردار است. همچنین این رندرهای جدید به حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی این گوشی تاشو اشاره می‌کنند. به جز این تصاویر، ما هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی منعطف اوپو را در اختیار نداریم. بعید به نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا رویت نسخه‌ی نهایی این دیوایس باقی مانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*