تریلر معرفی بازی PES 2020 را تماشا کنید

چند روز پس از رونمایی شرکت EA از بازی فیفا 20، حال شاهد تریلر معرفی بازی PES 2020 شرکت کونامی هستیم. اولین ویدیوی بازی پی اس 20 را در ادامه مشاهده کنید.

شرکت کونامی در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2019، اولین تریلر بازی PES 2020 را منتشر کرد و همچنین از تاریخ انتشار آن پرده برداشت. به نظر می‌رسد که در نسخه جدید با تغییرات خوبی رو به رو هستیم.

اولین نکته قابل توجه، بازگشت لیونل مسی به کاور بازی است و این اتفاق احتمالا برای طرفداران بازی رقیب یعنی فیفا 20 ناامیدکننده خواهد بود. طرفداران مجموعه پرطرفدار EA امیدوار بودند که امسال ورزشگاه بزرگ نیوکمپ را در این بازی مشاهده کنند اما مطابق سه سال گذشته، امتیاز این ورزشگاه باز هم در اختیار کونامی خواهد بود و باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر حضور پررنگی در نسخه جدید پی اس دارد.

نکته جالب توجه دیگر، تغییر نام بازی است. همه طرفداران این مجموعه را با نام Pro Evolution Soccer می‌شناسند اما نام قسمت جدید، eFootball PES 2020 خواهد بود که احتمالا کونامی این نام را به دلیل محبوبیت ورزش الکترونیک (E-sport) در سال‌های اخیر انتخاب کرده است.

اولین تریلر بازی PES 2020 – پی اس 2020

در تریلر می‌توانید تغییرات گیم پلی بازی را مشاهده کنید، از دریبل‌های ظریف جدید تا یک سیستم پاسکاری نسبتا متفاوت اما تحولات نسخه جدید به همین جا ختم نمی‌شود. برای مثال، در بخش مستر لیگ، می‌توانید از بازیکنان افسانه‌ای همچون دیگو مارادونا و یوهان کرایف به عنوان مربی استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید چهره خودتان را طراحی کنید. بازی از یک سیستم دیالوگ تعاملی نیز بهره خواهد برد.

در حالی که مسی را بر روی کاور فیزیکی و اصلی بازی خواهیم دید، یک نسخه دیجیتال از بازی نیز با کاور رونالدینیو منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این کاور در بخش Ultimate Team بازی فیفا 20 چه تاثیری دارد؛ جایی که رونالدینیو در چند سال اخیر یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بوده است.

بازی PES 2020

آخرین نکته جالب بازی، حضور آندرس اینیستای واقعی به عنوان راهنمای شما در بخش گیم‌پلی و MyClub است که البته در صورت پیش خرید بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این ایده جذاب را شاید در نسخه‌های آتی فیفا نیز مشاهده کنیم.

کونامی تلاش کرده تا با بازی PES 2020 عملکرد بهتری نسبت به قسمت‌های قبلی داشته باشد اما انتظار می‌رود که مطابق معمول نتواند بهتر از فیفا ظاهر شود. اخیرا بخش فوتبال خیابانی نیز برای بازی فیفا 20 معرفی شد که نظر طرفداران را جلب کرده و باعث شده که گرایش بیشتری به سمت آن بازی داشته باشند.

بازی پی اس 2020 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (19 شهریور 1398) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. هر دو بازی عالین من هم فیفا بازی کردم هم پی اس

  2. PES این ورژنش عالی شده ولی برای اکثر ایرانیهای که بخوان روی PC بازی کنن کارشون سخت شده چون 100% احتیاج به CPU i7 و گرافیک 2 .(گفتن شاید یه ورژن ضعیف تر هم بدن ولی فوقش i5 میخواد)ولی برای کسایی که بخوان روی play4 بازی کنن راحته.
    درمورد فیفا شاید تویه گیم پلنش بهتر باشه ولی فیفا همه محافظ کار بوده و 100% پر لگ باگه مثل سری NFS ,ولی PES حتی نرم افزار انتی باگ هم میده.

  3. مسی رو چ خوب دراوردن

  4. خیلی تغیر نکرده نسبت به قبل