پشتیبانی از گوگل اسیستنت در اپلیکیشن Waze

قابلیت پشتیبانی از گوگل اسیستنت در اپلیکیشن Waze فراهم شد

پشتیبانی از گوگل اسیستنت در اپلیکیشن Waze امکان‌پذیر شد. به لطف این قابلیت می‌توان بدون نیاز به لمس نمایشگر و در قالب فرمان‌های صوتی دستوراتی به برنامه ویز داد. همچنین می‌توان بدون نگاه به صفحه نمایش اطلاعاتی از طریق دستیار مجازی گوگل به دست آورد.

چندی پیش قابلیت نمایش سرعت حرکت خودرو در گوگل مپس فعال شد تا یکی از امکانات مهم اپلیکیشن Waze به نرم افزار موقعیت یابی دیگر گوگل اضافه شود. این مرتبه نوبت به افزودن قابلیتی جدید به خود نرم افزار ویز رسیده است؛ پشتیبانی از گوگل اسیستنت در اپلیکیشن Waze صدور فرمان‌های صوتی به این برنامه در دستگاه‌های اندرویدی را امکان‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر پشتیبانی از گوگل اسیستنت در اپلیکیشن Waze تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا با زبان پیش‌فرض برنامه انگلیسی فراهم شده است. درباره زمان عرضه این قابلیت برای کاربران دیگر کشورهای دنیا خبری در دسترس نیست، اما این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد.

از این پس می‌توانید حین اجرای نرم افزاری مسیریابی Waze، با استفاده از دستیار مجازی گوگل اسیستنت از آن درخواست اعلام وضعیت ترافیک کرده و از تصادف‌های احتمالی رخ داده در مسیر حرکت خود اطلاع پیدا کنید. یک سری عبارت به منظور صدور فرمان‌های صوتی به اپلیکیشن مسیریاب در نظر گرفته شده که کار با برنامه بدون نیاز به لمس نمایشگر را امکان‌پذیر می‌کنند.