با بازی Elden Ring آشنا شوید؛ اثر جدید خالق گیم آف ترونز

بازی Elden Ring در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد. بازی الدن رینگ همکاری استودیوی فرام سافتور با نویسنده و خالق مجموعه گیم آف ترونز، جورج آر.آر. مارتین را رقم می‌زند.

شایعه ساخت بازی Elden Ring از چند ماه قبل منتشر شده بود. گفته می‌شد که فرام سافتور در حال توسعه یک دنباله معنوی بر مجموعه بازی Dark Souls است و جورج آر. آر مارتین نیز در این پروژه حضور دارد.

بازی Elden Ring

پس از پخش قسمت پایانی فصل هشتم سریال گیم آف ترونز، مارتین در وبلاگ شخصی‌اش از همکاری در ساخت یک بازی ویدیویی ژاپنی خبر داد. پس از آن بود که شایعات بیشتری در این زمینه منتشر شد و در نهایت با برگزاری نمایشگاه E3 2019 به صورت رسمی مشخص شد که این بازی، الدن رینگ نام دارد.

در کنفرانس مایکروسافت یک تیزر تریلر از بازی منتشر شد. این تیزر اطلاعات زیادی از بازی به مخاطبان نمی‌دهد، شامل گیم پلی نبوده و تنها یک ویدیوی سینمایی است که شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد. ما هنوز نمی‌دانیم که بازی در چه بازه زمانی عرضه می‌شود اما طبق اعلام شرکت باندای نامکو انترتینمنت، این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بدین معناست که نیازی نیست تا عرضه نسل بعدی کنسول‌ها، منتظر این بازی باشیم.

تریلر سینمایی بازی Elden Ring – الدن رینگ

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی الدن رینگ بر اساس اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده است و در آن می‌توانید به پادشاهی‌های مختلف سفر کرده و با نابودی پادشاهان مختلف، قدرت‌های آن‌ها را تصاحب کنید. این احتمال وجود دارد که تعدادی از شخصیت‌های شکوهمندی که در تریلر مشاهده کردیم، در واقع همین پادشاهان و رهبران باشند که بازیکنان باید در بازی به مبارزه با آن بروند.

باندای نامکو همچنین متن‌هایی از آر.آر. مارتین و رئیس فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی منتشر کرده است. طبق اعلام این شرکت، کارگردانی بازی برعهده میازاکی خواهد بود. در متن مارتین آمده است:

خلق دنیای الدن رینگ در کنار میازاکی و تیم‌اش یک افتخار بود. گرافیک، داستان‌ها و گیم پلی اکشن نقش آفرینی این بازی، یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. بیش از این نمی‌توانم صبر کنم که مردم ببینید بازی الدن رینگ چه چیزی برای آن‌ها آماده کرده است.

در متن میازاکی نیز آمده است:

همکاری با جورج آر.آر مارتین برای ساخت افسانه‌های الدن رنگ یک تجربه واقعا لذت بخش و یک منبع الهام فوق العاده بود. تیم سازنده سخت در تلاش است تا مطمئن شود دنیای Elden Ring یک مکان شگفت انگیز برای بازیکنان خواهد بود که در آن به گشت و گذار بپردازند. این یک بازی از استودیوی فرام سافتور است، غنی در زمینه فانتزی و اکشن نقش آفرینی. ما صادقانه امیدواریم که منتظر این بازی باشید.

همکاری خالق ترانه یخ و آتش و خالق دارک سولز این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را تقدیم طرفداران کند. مارتین ثابت کرده که مهارت بالایی در دنیاسازی دارد و فرام سافتور هم تعدادی از قوی‌ترین بازی‌های تاریخ را تولید کرده و مخاطبان‌اش را خوب می‌شناسد. بازی Elden Ring یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های معرفی شده در نمایشگاه E3 2019 بود و حالا در رادار بازی دوستان قرار گرفته است.

الدن رینگ هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه های شخصی در دست توسعه قرار دارد. به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جوننن باوا چقدر خوبه این