آیفون های سال 2019

آیفون های سال 2019 برای کاربران خسته کننده می‌شوند

تحلیلگران ادعا می‌کنند آیفون های سال 2019 اپل به خاطر فقدان ویژگی‌های هیجان انگیز نسبت به نسل پیشین خود٬ خسته کننده خواهند بود. اما آیا این اتفاق منجر به فروش کمتر آیفون های جدید نسبت به نسل قبل خود نیز می‌شود؟

اپل در اواخر سال جاری میلادی قصد دارد از آیفون های جدید خود پرده برداری کند و بر اساس یافته‌هایمان٬ ما می‌دانیم که بزرگ‌ترین تغییر این گوشی‌ها دوربینشان خواهد بود. گفته می‌شود آیفون های سال 2019 به دوربین سه گانه مجهز خواهند شد. با این حال٬ این تنها چیزیست که ما انتظارش را داریم.

آیفون‌های سال 2019 قدرتمند٬ اما فاقد ویژگی‌های هیجان انگیز جدید هستند

تحلیلگران شرکت Mizuho Securities می‌گویند چون این گوشی‌ها تازگی ندارند و از جنس نسل پیشین خود هستند٬ برای کاربران خسته کننده خواهند بود. گرچه آیفون های سال 2019 به لطف تراشه‌ی قدرتمند ٬A13 عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به نسل پیشین خود ارائه می‌کنند. این گوشی‌ها در عکاسی نیز بهتر عمل می‌کنند و عکس‌های مناسب‌تری را ثبت می‌کنند٬ اما به غیر از این‌ها ما در مورد هیچ قابلیت جدید دیگری که بتواند مشتریان را شگفت زده کند٬ نشنیده‌ایم.

ضمن آنکه به نظر می‌رسد اپل ترکیب نمایشگرهای فعلی را دست نخورده باقی بگذارد و دو مدل با نمایشگر OLED و یک آیفون با نمایشگر LCD را در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. همچنین٬ اگر شایعاتی که تا بدین لحظه شنیده‌ایم به واقعیت تبدیل شوند٬ اپل لمس سه بعدی را نیز از گوشی‌های خودش حذف خواهد کرد.

یک تحلیلگر می‌گوید:

ما انتظار داریم آیفون های سال 2019 فاقد تغییرات گسترده‌ای باشند. ما فکر می‌کنیم آیفون‌ها هر 2 سال با یک سبک طراحی و با قابلیت‌هایی یکسان روانه‌ی بازار شوند که اتفاق نادری در بین شرکت‌های گوشی‌سازی است.

این که آیا مشتریان علی‌رغم نبود ویژگی‌های هیجان انگیز به سمت خرید این گوشی می‌روند مهم نیست٬ با توجه به قیمت‌های فعلی٬ سخت می‌توان تصور کرد صاحبان آیفون‌های سال گذشته قصد تعویض گوشی خود با این دیوایس‌های جدید را داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان دیگه گوشی کسی نمی خره

    به هیچ وجه پولش رو نمیده گوشی کنونی خودش! البته شاید عدم وجود حاشیه و 5G بودن گوشی بتونه تا حدودی فروش داشته باشه

    کمپانی ها باید روی گوشی های تاشو با نمایشگر دوگانه یکپارچه کار کنند، وگرنه افت فروششون شدید خواهد بود

    با سپاس

    • با تمام ادعا و تبی که در اخبار تکنولوژی در مورد اسمارت فون ها وجود داره.
      1. هنوز تایم هندز آن این گوشیها به شدت پایینه.
      2. هنوز گوشیها در توان پردازشی دچار اختلالاتی هستند.
      3. هنوز گوشی ها در شیوه تعامل فعلی به تکامل نرسیده اند.
      4. هنوز قیمت اسمارت فون نسبت به امکانات بسیار بالاست، حتی با توجه به گزارش اخیر کانسومر ریپورتز مردم آمریکا اکنون گوشی خود را بیش از 3 سال نگه میدارند چون خرید مدل جدید رو با قیمتهای فعلی منطقی نمی‌دانند.
      بنابر این پیشرفت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قابل توجه و کاهش قیمت لازمه حرکت رو به جلو برای کمپانی های بزرگ و خروج بازار جهانی موبایل از رکوردی است که سال 2020 سه ساله میشود.