کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی

کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی در پی تحریم آمریکا چقدر خواهد بود؟

متاسفانه کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی می‌تواند بیشتر از 50 درصد باشد! به عقیده برخی تحلیلگران، تحریم هواوی توسط آمریکا ضربه سنگینی به بخش موبایل این شرکت وارد خواهد کرد.

هواوی خود را برای چالشی بسیار بزرگ آماده می‌کند؛ تحریم هواوی توسط دولت آمریکا از همکاری شرکت‌های این کشور با بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی و دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا جلوگیری می‌کند. هواوی در حالی که بعد از گرفتن رتبه اپل در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا، خود را برای گرفتن مقام نخست سامسونگ در این لیست در سال 2020 آماده می‌کرد، حداقل برای چندین سال باید این آرزو را فراموش کند.

میزان کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران، فروش گوشی های هوشمند هواوی در سراسر دنیا در پی تحریم شرکت توسط آمریکا، بین 40 الی 60 درصد کاهش پیدا خواهد کرد! این در حالی است که هواوی در سال 2018 توانست به رکورد فروش باورنکردنی 200 میلیون دستگاه دست پیدا کند.

کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی

هواوی با ارزیابی، میزان فروش خود در بازارهای کشورهای مختلف را با الگویی متفاوت کاهش خواهد داد، اما کاهش فروش گوشی های هوشمند هواوی در مجموع حدود 40 الی 60 درصد تخمین زده شده است. این پیش‌بینی در حالی است که به عقیده مدیر اجرایی هواوی، تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت تاثیر کمی روی رشد آن‌ها خواهد داشت.

ضربه خوردن شدید هواوی به خاطر تحریم‌های آمریکا، هم در بازار تجهیزات مخابراتی و هم در بازار گوشی های هوشمند، غیر قابل انکار است، اما این شرکت می‌تواند با استراتژی‌های صحیح، به مقابله با تحریم‌های یک طرفه دولت آقای دونالد ترامپ بپردازد. باید دید استراتژی‌های مدیران هواوی چگونه این شرکت را از گردابی که درونش اسیر شده است بیرون می‌آورند.

متاسفانه تحریم هواوی دو سر سوخت است. مدیر عامل دفتر مدیریت و بودجه ایالات متحده آمریکا عقیده دارد رویکرد دولت آقای ترامپ درباره این شرکت چینی به خود آمریکا ضربه‌ای جدی وارد خواهد کرد، به همین دلیل احتمالا تحریم هواوی احتمالا دو سال به تعویق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هیچ غلطی نمی تونه بکنه

  2. هنوز مشتری هاش هستن

  3. فک نمیکنم انقدر اسب ببینه

  4. 60 درصد هیچی ازش نمیونه

  5. اوف ینی دهنش سرویسه