گوشی شیائومی می CC9

گوشی شیائومی می CC9 با دوربین سلفی قدرتمند در راه است

شیائومی می سی سی 9 (Xiaomi Mi CC9) و شیائومی می سی سی 9 ای (Xiaomi Mi CC9e) دو گوشی هوشمند جدید این شرکت هستند. بعد از افشای نام آن‌ها، شاهد انتشار اخباری درباره دو مدل گوشی شیائومی می CC9 بودیم.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، گوشی شیائومی می CC9 در راه است. این گوشی با تمرکز بر نیاز دوست‌داران عکاسی سلفی ساخته خواهد شد. بعد از انتشار خبری درباره وجود چنین گوشی هوشمند، گزارشی درباره مشخصات فنی آن منتشر شد. علاوه بر آن به تازگی دریافتیم گوشی هوشمند دیگری به نام شیائومی می CC9e نیز در راه است. این مدل احتمالا نسخه‌ای ارزان قیمت از شیائومی می CC9 خواهد بود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی می CC9

طبق شایعات، گوشی شیائومی می CC9 دارای نمایشگری امولد بوده و در بالاترین قسمت آن، یک بریدگی کوچک شبیه به قطره آب وجود خواهد داشت. قرارگیری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نشان می‌دهد با یک گوشی بالارده رو به رو هستیم. متاسفانه ابعاد دقیق نمایشگر هنوز مشخص نیست.

دوربین سلفی گوشی دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی است. تعداد سنسورهای دوربین اصلی اعلام نشده است، اما می‌دانیم حداکثر رزولوشون تصاویر ثبت شده توسط آن 48 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمال استفاده از یک ماژول دوربین سه گانه در گوشی شیائومی می CC9 بالا است.

گوشی شیائومی می CC9

باتری گوشی دارای ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و از طریق سیستم شارژ سریع 27 واتی شیائومی به سرعت شارژ خواهد شد. مغز متفکر گوشی تراشه اسنپدراگون 730 بوده و بر اساس حافظه رم و ظرفیت داخلی به سه نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی تقسیم خواهد شد. قیمت سه نسخه یاد شده از گوشی شیائومی می CC9 به ترتیب 360 دلار، 400 دلار و 450 دلار است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی می CC9e

درباره نمایشگر نسخه اقتصادی گوشی شیائومی می CC9 اطلاعات بیشتری موجود است. این گوشی دارای سبک طراحی یکسانی با مدل پایه بوده و بالای صفحه نمایش آن یک بریدگی کوچک وجود خواهد داشت. ابعاد نمایشگر گوشی 6.3 اینچ بوده و به جای یک پنل امولد، از یک پنل ال سی دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در آن استفاده خواهد شد. دوربین سلفی مجددا 32 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی نیز قادر است عکس‌هایی 48 مگاپیکسلی به ثبت برساند. گفته می‌شود دو سنسور دیگر دوربین اصلی گوشی شیائومی می CC9e به ترتیب دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و 13 مگاپیکسل خواهند بود.

ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مدل پایه در اینجا تغییر نکرده، اما توان سیستم شارژ سریع به 18 وات تقلیل پیدا کرده است. این مدل تنها دارای یک نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود. درباره تراشه آن اطلاعاتی در دسترس نیست. مدل اقتصادی گوشی شیائومی می CC9 به قیمت 230 دلار به فروش خواهد رسید.