اسپیکر بلوتوثی نوا مینی هواوی

اسپیکر بلوتوثی نوا مینی هواوی با برچسب قیمت 19 دلاری عرضه شد

همراه با گوشی های سری نوا 5، کمپانی هواوی اسپیکر بلوتوثی نوا مینی (Nova Mini Bluetooth Speaker) را نیز معرفی کرد. این مینی اسپیکر به رنگ‌های متنوعی مزین شده است و آن را باید اولین محصول از برند Nova بدانیم که گوشی موبایل نیست.

اسپیکر بلوتوثی نوا مینی (CM510) طراحی استوانه‌ای شکل و  دو رنگ دارد. همچنین روی بدنه خود تنها یک دکمه را جای داده و دارای نشانگر LED سه رنگ، یک درگاه میکرو یو اس بی و حفره‌ای برای بستن بند است.

اسپیکر بلوتوثی نوا مینی هواوی

با توجه به برخورداری از استاندارد IP54، می‌توان از آن در حمام یا کنار استخر هم استفاده کرد. اسپیکر بلوتوثی هواوی یک درایور 3 وات با صدای بیس ارتقا یافته دارد و از طریق بلوتوث 4.2، می‌توانید دوتا از آن‌ها را به هم مرتبط کرده و صدای فراگیر وایرلس را تجربه کنید.

باتری این گجت، ظرفیت 660 میلی‌آمپر ساعتی دارد و به ادعای هواوی، برای 4 ساعت پخش ممتد موسیقی یا سه ساعت مکالمه دوام می‌آورد؛ پس معلوم شد که دارای میکروفون هم هست. در صورتی که اتصال بلوتوثی با هیچ دستگاهی برقرار نباشد، پس از 5 دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود و در صورت پخش نشدن موسیقی نیز، پس از 30 دقیقه این اتفاق می‌افتد.

اسپیکر بلوتوثی نوا مینی هواوی

اسپیکر بلوتوثی نوا مینی که ابعاد 50 در 50 در 56.3 میلی‌متری دارد، هم‌اکنون با قیمت 129 یوان (برابر با 19 دلار) و رنگ‌بندی مشکی، سبز، بنفش و قرمز؛ از طریق وب‌سایت Vmall قابل خریداری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هیچ وقت با اسپیکر حال نکردم

  2. سر خور چ رنگ های خوشگلی داره