تبلت سامسونگ

اطلاعاتی از تازه‌ترین تبلت میان رده سامسونگ به بیرون درز کرد

پیش‌تر می‌دانستیم که سامسونگ حداقل دو تبلت جدید را در دست ساخت دارد، یکی رده بالا و دیگری رده ابتدایی؛ اما گفته می‌شود که تبلت میان رده سامسونگ هم در راه است. ظاهرا این کمپانی می‌خواهد تمام محدوده‌های قیمت را پوشش دهد.

امروزه تولیدکنندگان زیادی در حال ساخت تبلت نیستند؛ ولی برخلاف گوگل، غول کره‌ای به هیچ وجه قصد ندارد از حضور در این بازار دست بکشد. اخیرا نیز تبلتی با شماره مدل SM-T545 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. البته این به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده‌ی عرضه‌ی دستگاه باشد؛ اما برخی گزارش‌ها نیز به وجود آن اشاره کرده‌اند. بر این اساس، تازه‌ترین تبلت میان رده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام و 4 گیگ رم تجهیز خواهد شد که ترکیب مناسبی برای چنین محصولی است.

تبلت میان رده سامسونگ

عرضه‌ی تبلت میان رده سامسونگ در ماه‌های پیش رو

ظاهرا این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 9 پای و حافظه داخلی 64 گیگ هم خواهد بود. وجود خشاب کارت microSD نیز در آن دور از ذهن نیست؛ اما هنوز چیزی درباره نمایشگر و باتری دستگاه نمی‌دانیم.

همچنین در حالی که انتظار می‌رود تبلت رده بالای گلکسی تب اس 5، همراه با گلکسی نوت 10 در ماه آگوست معرفی شود؛ احتمالا سامسونگ رونمایی از تبلت میان‌رده خود را به ماه دیگری موکول خواهد کرد. یک احتمال این است که تبلت‌های جدید رده ابتدایی و میان‌رده سامسونگ را ماه سپتامبر، در  نمایشگاه IFA 2019 ملاقات کنیم.