بازی League of Legends

سرورهای بازی League of Legends برای کاربران ایرانی مسدود شد

تحریم‌های آمریکا باز هم بلای جان گیمرهای ایرانی شد. در ادامه مسدودسازی سرورهای شرکت‌های ارائه‌کننده بازی به گیمرهای ایرانی، سرورهای بازی League of Legends نیز برای کاربران ایرانی مسدود شد.

مدتی است تحریم‌های آمریکا روندی افزایش داشته است و حتی گیمرها نیز از این قضیه مستثنا نبوده‌اند. مدتی قبل بازی پرمخاطب Apex Legends در سبک بتل رویال به بازار عرضه شد، اما شرکت عرضه کننده این بازی سرورهای خود را برای گیمرهای ایران مسدود کرد و کاربران ایرانی نیز مجبور شدند برای دسترسی به این بازی از روش‌های تغییر آی پی استفاده کنند، اما این پایان ماجرا نبود و شرکت‌های آمریکایی باز هم کاربران ایرانی را تحریم کردند.

تحریم بازی League of Legends

اخیرا سرورهای بازی League of Legends برای کاربران ایرانی مسدود شد و کاربران به صورت مستقیم نمی‌توانند به این بازی دسترسی پیدا کنند. برخی از کاربران ایرانی اعلام کردند که پس از اجرای این بازی با پیام هشداری می‌شوند که عنوان می‌کند بر اساس قوانین آمریکا، گیمرهای کشور شما (ایران) نمی‌توانند به بازی League of Legends دسترسی پیدا کنند. احتمال دارد این قوانین از سوی دولت آمریکا با تغییراتی همراه شود که پس از تغییر این قوانین، با اشتیاق از بازگشت شما خوشحال خواهیم شد.

بازی League of Legends

پس از تحریم بازی‌های محبوب، گیمرهای ایرانی نگرانند که سایر بازی‌های پرمخاطب چون Dota 2 و Counter Strike نیز که تحت شبکه اجرا می‌شوند، از دسترس کاربران ایرانی خارج و تحریم شوند. همچنین نگرانی‌هایی بابت عدم دسترسی به شبکه‌های PSN و Xbox Live نیز وجود دارد. البته در خصوص تحریم این سرویس‌ها خبر رسمی منتشر نشده است، اما احتمال مسدودسازی وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدایی که دنیا رو بگردی دیگه از ما بد بختر نمی بینی

  2. بابا تحریم به ما چ خدایی این ک منبع درامد نیست تازه پولم ازمون میگیرن

  3. هرچی میشه کلیذ میکنن روی ما بدبختا

  4. خوب به سلامتی .
    دیگه ما به این بد بختی ها عادت کردیم .