شرکت میکرون

شرکت میکرون فروش تراشه به هواوی را از سر گرفت

شرکت میکرون (Micron)٬ یکی از بزرگ‌ترین تراشه سازهای آمریکایی راهی را برای دور زدن تحریم‌های ایالات متحده پیدا کرده است تا بتواند مجددا فروش تراشه به هواوی را آغاز کند.

شرکت سازنده‌ی چیپ آمریکایی میکرون مجددا فروش تراشه به کمپانی هواوی را آغاز کرد. سانجای مروترا مدیر اجرایی شرکت میکرون در مصاحبه‌ای با سرمایه‌گذاران این کمپانی اینچنین گفته است یکی از زیرمجموعه‌های محصولاتشان با توجه به اینکه در معرض مقررات منع صادرات به شنژن نیست٬ می‌تواند ارسال به این نقطه را از سر بگیرد. البته وی به علت عدم اطمینان از وضعیت تجاری موجود٬‌ حجم یا بازه‌ی زمانی این عرضه را پیش‌بینی نکرده است.

شرکت میکرون تحریم‌ها را دور می‌زند

شرکت میکرون که در اطراف بویزی٬ در مرکز ایالت آیداهو آمریکا قرار دارد٬ فروش تراشه به هواوی را از 15 می (25 اردیبهشت) پس از اعلام ممنوعیت فروش شرکت‌های آمریکایی به این شرکت چینی متوقف کرد. هواوی بهترین خریدار این کمپانی بود و این ممنوعیت میزان فروش میکرون را چیزی در حدود 200 میلیون دلار کاهش داده است.

با این حال٬ شرکت میکرون به کمک وکلای خود راهی را برای دور زدن تحریم‌های وضع شده از سوی دولت دونالد ترامپ پیدا کرده است. میکرون با دیگر شرکت‌های تراشه‌سازی یا دولت ایالات متحده همکاری نکرده است؛ آن‌ها راه جدیدی را برای مقابله با تحریم‌ها پیدا کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*