آپدیت اندروید پای برای HTC U11

انتشار مجدد آپدیت اندروید پای برای HTC U11 ؛ این بار خبری از بریک شدن نیست!

یک ماه قبل آپدیت اندروید پای برای HTC U11 منتشر شد؛ اما از کار افتادن یا به اصطلاح بریک شدن (bricking) برخی از دستگاه‌ها، کمپانی تایوانی را ناگزیر به توقف به‌روزرسانی کرد. حالا ظاهرا با حل مشکل، کاربران اچ تی سی یو ۱۱ دوباره به اندروید ۹ پای دسترسی پیدا کرده‌اند.

گوشی 5.5 اینچی اچ تی سی یو 11 که در سال 2017 عرضه شد، کاربران خود را مدت نسبتا زیادی در انتظار اندروید 9 گذاشت. در نهایت هم که این به‌روزرسانی، بریک شدن برخی از دستگاه‌ها را در پی داشت. ریشه‌ی مشکل هرگز فاش نشد؛ اما کمپانی تایوانی اعلام کرد که حل آن چندان هم ساده نیست و به‌روزرسانی هر دو گوشی U11 و +U12 به تعویق افتاد. اما حالا که انتشار آپدیت اندروید پای برای HTC U11 در کشور تایوان از سر گرفته شده، ظاهرا همه چیز به خوبی پیش رفته است.

آپدیت اندروید پای برای HTC U11

آپدیت جدید با شماره 3.22.709.3 مانند بیلد مشکل‌دار 3.22.709.2 ، همان حجم تقریبی 1.4 گیگ را دارد. البته فهرست تغییرات آن حاوی اطلاعات چندانی نیست و به طور خاص، اشاره‌ای به رفع باگ‌ها و بهینه‌ساز‌های مربوطه نکرده است.

نمی‌دانیم که HTC گوشی های بریک شده‌ی قبلی‌ را تعمیر کرد یا تعویض؛ اما به هر حال فعلا که گزارشی درباره بروز مجدد این مشکل مخابره نشده و این خبر خوبی برای کاربران است. حالا دارندگان مدل‌های +U11 و +U12 هم می‌توانند به دریافت آپدیت اندروید پای در آینده نزدیک امیدوار باشند. البته بعید به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی، تا پیش از پایان ماه ژوئن که وعده‌‌ی ابتدایی کمپانی بود، عملی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*