تصویر پتنت گوشی منعطف گوگل با چهار نمایشگر شبیه به کتاب فاش شد!

گوشی منعطف گوگل بر اساس تصویر پتنت آن مجهز به چهار نمایشگر خواهد بود. گوشی انعطاف پذیر گوگل را می‌توان شبیه به کتابی دانست که می‌توان بین چهار صفحه نمایش آن جابه‌جا شد!

با شنیدن نام گوشی منعطف یک دستگاه الکترونیکی شبیه به کتاب در ذهنتان تداعی می‌شود، به طوری که می‌توان آن را از میانه تا کرد. این سبک طراحی در مهم‌ترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر کنونی دنیای فناوری، سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس، به کار رفته است. بر اساس تصویر پتنت گوشی منعطف گوگل که به تازگی منتشر شده است، این شرکت، راهکار دیگری برای طراحی یک گجت انعطاف‌پذیر دارد.

تصویر گوشی منعطف گوگل

گوشی منعطف گوگل

در عکس پتنت گوشی منعطف گوگل که برای اولین مرتبه توسط وب سایت LetsGoDigital رویت شد، یک دستگاه الکترونیکی مجهز به چهار نمایشگر قابل مشاهده است. این دستگاه را می‌توان از زاویه‌ای دیگر شبیه به یک کتاب دانست؛ هر صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر گوگل برگی از یک کتاب بوده و می‌توان آن را ورق زد!

متاسفانه اسناد مربوط به این پتنت در دسترس نیست، به همین دلیل ایده‌ای درباره چگونگی استفاده از چنین دستگاهی نداریم! با این حال، عکس پتنت گوشی انعطاف پذیر گوگل نشان می‌دهد در دنیای گجت‌های انعطاف پذیر، بیش از آن چه تصور می‌کردیم موقعیت برای بروز خلاقیت باز است و گوشی‌سازان می‌توانند دستگاه‌های کاملا متفاوتی نسبت به رقبا تولید کنند.

همانند بی شمار پتنتی که شرکت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون به ثبت رسانده و هرگز از آن در عمل استفاده نمی‌کنند، احتمال عدم تبدیل پتنت گوشی انعطاف پذیر گوگل به یک محصول تجاری وجود دارد. با توجه به ساختار بسیار مدرن آن، حداقل انتظار نداریم تا چند سال آتی محصولی شبیه به این را در دنیای واقعی رویت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*