گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ دنیای بازی های موبایلی را متحول می‌کند

گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Plus)، جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که برای انجام سنگین‌ترین بازی های موبایلی بهینه‌سازی شده است. در ادامه به شما نشان می‌دهیم که این گوشی چگونه دنیای بازی های موبایلی را متحول کرده است.

گوشی پرچمدار گلکسی S10+ سامسونگ عصاره ده سال نوآوری‎های این شرکت در عرصه گوشی های هوشمند است و اکنون مجموعه‎ای بزرگ و متنوع از بهترین نوآوری‎ها را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد تا کارهایی را با آن انجام دهند که پیش از این امکانش را نداشتند.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

بازی آسفالت یکی از محبوب‎ترین بازی های موبایلی است که البته به دلیل سنگین بودن گرافیک و اکشن زیاد، نیاز به پردازنده‎ای قدرتمند، نمایشگری باکیفیت، سیستم خنک کنندگی عالی و البته واحد گرافیک پیشرفته‎ای برای اجرای روان و زیبا دارد. در این مطلب با استفاده از نسخه Asphalt9: Legends قصد داریم به شما نشان دهیم جدیدترین پرچمدار سامسونگ چگونه توانسته تحولی مهم در عرصه بازی‎های موبایلی ایجاد کند. کمربندها را ببندید، وقت هیجان است.

سرعت بیشتر، گیم پلی بهتر

در بازی اکشنی مثل آسفالت 9 فقط یک ثانیه تاخیر کافی است تا در مسابقه برنده یا بازنده شویم. اینجاست که اهمیت قدرت پردازش گرافیک در گوشی مشخص می‎شود. در اوج سرعت مسابقه نیاز به پردازنده‎ای با کمترین تاخیر و بالاترین FPS (تعداد فریم در ثانیه) داریم.

اینجا داشتن یک گلکسی اس ۱۰ پلاس همه چیز را برای شما تضمین می‎کند. این گوشی با رم 12 گیگابایتی در کنار مجموعه پردازنده بسیار پیشرفته که عملکرد پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیک (GPU) را به ترتیب 29 و 37 درصد ارتقا می‌‏دهد، کندی تصویر، کم شدن FPS و بالا بودن زمان لود شدن بازی را صرفا به یک خاطره تبدیل می‎کند. وقتی بازی آسفالت 9 را روی گوشی گلکسی S10+ بازی می‏‌کنید، تمامی جزییات چه در چرخش‎های ناگهانی و 360 درجه ماشین و یا صحنه آهسته حرکت‎های جذاب‎تان در بازی، با بالاترین کیفیت نمایش داده می‎شود.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

حالا چه در مسیر مستقیم شتاب گرفته باشید یا در پیچ‎های تند بازی دریفت کنید، گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس هم با همان شتاب و سرعت بازی را برایتان اجرا می‎کند.

یک رانندگی نرم

گوشی گلکسی S10+ همچنین مجهز به یک تنظیم کننده عملکرد هوشمند است که با استفاده از هوش مصنوعی الگوهای بازی شما را تحلیل کرده و اجرای بازی را روان‎تر می‎کند. همزمان که شما در مسیر مسابقه آسفالت 9 سرعت می‎گیرید، این قابلیت هوشمند عملکرد CPU و GPU را تحت کنترل خودش قرار می‎دهد تا هیچ اختلالی در آنها ایجاد نشده و اجرای بازی دچار کندی نشود.

پایدار بودن عملکرد این دو بخش تضمین می‏‌کند شما بتوانید جدیدترین و سنگین‎ترین بازی های موبایلی را هم به راحتی در گوشی خودتان اجرا کنید و البته این شامل بازی‎های 64 بیتی هم می‎شود که در واقع آینده بازی های موبایلی را شکل خواهند داد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

در واقع خانواده گلکسی S10 سامسونگ اولین گوشی‏ های اندرویدی هستند که از بازی‎های 64 بیتی پشتیبانی می‏‌کنند. به این ترتیب در اجرای بازی‎های 64 بیتی محبوبی مانند آسفالت 9 یا Fortnite مدیریت میزان مصرف باتری و دمای گوشی به شکلی بهینه انجام خواهد شد.

تقریبا نیمی از بازی های موبایلی روز دنیا با استفاده از موتور بازی یونیتی (Unity) ساخته می‏‌شوند. شرکت سامسونگ هم برای رسیدن به بهترین حالت اجرای این بازی‎ها، سری پرچمداران جدید خود را به صورت ویژه برای اجرای بازی‎های روی موتور یونیتی، بهینه‌سازی کرده است. این یعنی وقتی بازی‎های با موتور یونیتی را روی گلکسی اس ۱۰ پلاس خودتان اجرا می‌‏کنید، در واقع به بهترین شکل ممکن اجرا می‏‌شوند.

دلیل اجرای روان این بازی‏‌ها هم این است که سری گلکسی S10 سامسونگ به صورت خاص برای کار با قابلیت جدید Adaptive Performance در موتور بازی یونیتی بهینه‎سازی شده‎اند. پشتیبانی از Adaptive Performance به این معنی است که وقتی بازی‌های سنگین را روی گوشی های سری گلکسی S10 اجرا کنید، میزان مصرف باتری بهینه شده، بازی روان‎تر اجرا شده و دیگر نگران داغ شدن گوشی خود نخواهید بود. اگر بازی با موتور یونیتی ساخته شده باشد، قابلیت Adaptive Performance اجرای آن را تا 10 درصد بهینه‎تر می‎کند.

نگران داغ شدن گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس نباشید

همانطور که ابرماشین‎ها برای جلوگیری از داغ شدن موتورشان در مسابقه از فناوری‎های جدید استفاده می‏‌کنند، گلکسی S10+ سامسونگ هم مجهر به سخت افزار و نرم‏ افزاری است که با هدف ارائه یک تجربه بی‎نظیر از بازی، بهینه‎سازی شده‎اند.

یکی از این موارد سیستم خنک کننده اتاقک بخار یا Vapor Chamber سامسونگ است که گوشی گلکسی S10+ را در طی اجرای این بازی سنگین کاملا خنک نگه می‎دارد. این فناوری نوآورانه کارکرد GPU را بهینه‎سازی کرده و به این معنی است که بازی‎های سه بعدی، حتی در مقایسه با گلکسی S9 سامسونگ هم روان‎تر و با تصویری فراگیرتر اجرا خواهند شد. پس وقتی مسابقات پرهیجان آسفالت 9 را با شتاب و سرعت پشت سر می‎گذارید دیگر نگران بالا رفتن دما و داغ شدن گوشی خودتان نخواهید بود.

تصویری جذاب، صدایی فراگیر

هر گیمر حرفه‎ای که پدال مجازی ابرماشین‎های آسفالت 9 را تا انتها فشار داده باشد، می‎داند هیجان مسابقات اتومبیل‎رانی دیگر بهتر از این نخواهد شد. صحنه‎های شتاب گرفتن ماشین با زدن دکمه نیترو و دور زدن‎ها و تصادف‏‌های هیجان‌انگیز، همه در صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-O در گلکسی اس ۱۰ پلاس به زیباترین شکل ممکن نمایش داده می‎شود. رنگ‎های واقعی و تصویر عالی باعث می‏‌شود خودتان را واقعا پشت فرمان یک ابرماشین در خیابان‎های پرپیچ‎وخم شهرهای مختلف حس کنید.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

از همان لحظه که پدال گاز مجازی را پشت خط شروع فشار می‎دهید تا لحظه‎ای که پس از عبور از خط پایان ترمز می‏‌کنید، در همه پیچ‏‌ها، تصادف‎ها، دریفت‎ها و نیتروها، فناوری Dolby Atmos بازی که برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند در گلکسی S10+ استفاده شده، صدایی واضح و فراگیر را به گوش شما می‏‌رساند. این قابلیت که از طریق منوی Game Tools در اختیار شما قرار می‏‌گیرد، همه صداها از موسیقی پس‎زمینه تا افکت‏‌های صوتی بازی را به بهترین شکل پخش کرده و تجربه شما را از بازی به سطحی جدید ارتقا می‏‌دهد.

وقت بازی است!

بخش ویژه Game Launcher در سری گلکسی S10 بیش از 30 هزار عنوان بازی را در اختیار شما قرار داده و در واقع دنیای بازی های موبایلی را زیر انگشت شما می‏‌گذارد.

این قابلیت که همه بازی‎های نصب شده شما را در یک جا جمع کرده، ابزارهای نوآورانه‎ای دارد که می‎تواند تجربه بازی را برای شما به سطحی جدید ارتقا دهد. مثلا می‏‌توانید حتی پیش از اجرای بازی، صدای آن را قطع کنید یا برای بهینه کردن عملکرد و صرفه‎جویی در مصرف انرژی، گزینه‎های مربوطه را تنظیم کنید.

از طریق منوی همین بخش شما می‏‌توانید دریافت تماس و نوتیفیکیشن را در حین بازی غیر فعال کرده و به این ترتیب میزان اختلال در بازی را به حداقل برسانید. یا حتی در حین بازی اسکرین شات گرفته، بازی را ضبط کنید، محل دکمه‎ها را قفل کنید و غیره. بخش Game Launcher بر اساس سلیقه شما، عناوین جدید بازی را هم پیشنهاد می‏دهد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*