گلکسی A80 سامسونگ

گوشی گلکسی A80 سامسونگ وارد بازار جهانی شد

گوشی گلکسی A80 سامسونگ برای زندگی امروز از ابتدای ماه جولای وارد بازارهای منتخب شد. این گوشی دارای مجموعه‌ای از نوآوری‌های کارآمد در کنار اولین دوربین سه گاه چرخشی و نمایشگر اینفینیتی جدید است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد گوشی جدید گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) این شرکت از ابتدای ماه جولای برای خرید حضوری و اینترنتی در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. این گوشی که برای زندگی امروز طراحی شده، مجموعه‎ای از نوآوری‎های کارآمد را در یک پلتفرم امن و ایمن در کنار اولین دوربین سه‎گانه چرخشی سامسونگ و نمایشگر اینفینیتی جدید، در اختیار کاربران قرار می‎دهد.

گلکسی A80 سامسونگ

دانگ جین کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید:

گوشی گلکسی A80 برای زندگی امروز طراحی شده، دنیایی که در آن نسل دیجیتال به صورت لحظه‎ای همه چیز را ثبت کرده، به اشتراک می‎گذارد و با دیگران در ارتباط است. وجود جدیدترین نوآوری‎های حوزه دوربین، طراحی و عملکرد در گلکسی A80 باعث شده تا تجربه‎ای کاملا نو و متناسب با نیازهای نسل امروز خلق شود؛ همیشه روشن و همیشه آماده.

تجربیات خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید

گلکسی A80 اولین عضو کهکشان سامسونگ است که به دوربین سه گانه چرخشی مجهز شده و به این ترتیب کیفیت بالای لنز در دوربین‌های اصلی و سلفی دقیقا مثل هم خواهد بود و دیگر هیچ افتی در کیفیت و دقت عکس و فیلم‎های خود نخواهید داشت. چرخشی بودن دوربین سه گانه همچنین به شما امکان می‎دهد چه با استفاده از دوربین اصلی یا سلفی، به صورت پیوسته فیلمبرداری کنید و به این ترتیب کل خاطرات‎تان در یک ویدیو کنار هم قرار خواهد گرفت.

گلکسی A80 سامسونگ

چه در روز در حال کوهنوردی یا در شب در حال قدم زدن باشید، گلکسی A80 با دوربین 48 مگاپیکسلی خود می‎تواند تصاویری واضح و شفاف از شما ثبت کند. دوربین این گوشی مجهز به لنز فوق عریض با زاویه دید 123 درجه است و به این ترتیب می‎توانید تمام آنچه را با چشم می‏‌بینید در عکس یا ویدیوی زنده خودتان ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

لنز تشخیص عمق سه بعدی در گلکسی A80 تصاویر سوژه شما را با عمق بیشتر ثبت کرده و به شما امکان می‌دهد با استفاده از قابلیتی مانند Live Focus Video کلیپ‌هایی با کیفیت سینمایی از لحظه‌های مهم زندگی‎تان خلق کنید. در عین حال قابلیت Super Steady Video یا لرزش‎گیر فوق قوی برای فیلمبرداری هم مانع از لرزیدن تصویر یا تار شدن سوژه در زمان فیلمبرداری‎های پرحرکت می‎شود.

گلکسی A80 سامسونگ

غرق در یک تجربه سینمایی

گوشی گلکسی A80 مجهز به اولین نمایشگر اینفینیتی جدید سامسونگ است که صفحه‎ای 6.7 اینچی بدون حاشیه و با کیفیت FHD+ Super AMOLED است. این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 به شما امکان می‎دهد هر محتوایی را بصورت کاملا فراگیر تماشا کنید. قابلیت Dolby Atmos در ترکیب با هدفون‌ یا بلندگوهای بلوتوثی نیز تجربه صوتی شما را یک قدم دیگر به جلو می‎برد.

اتصالی دائمی و امن

گوشی گلکسی A80 همچنین مجهز به پلتفرم ناکس سامسونگ است که امنیتی در حد سیستم های نظامی را در اختیار شما قرار داده و از چیپست داخلی تا نرم افزارها، از همه چیز حفاظت می‏‌کند. علاوه بر این قابلیت Samsung Pass هم به شما امکان می‎دهد تا تنها با استفاده از اثر انگشت خودتان، به صورتی امن و راحت وارد اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها شوید.

گلکسی A80 سامسونگ

وجود قابلیت بهینه‌ساز هوشمند عملکرد یا Intelligent Performance Enhancer در گوشی گلکسی A80 باعث می‏‌‌شود در صورت نیاز شما، این گوشی سخت‎تر، سریع‏‌تر و برای مدتی طولانی‎تر کار کند. نرم افزار بهینه ساز عملکرد در این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی، ظرفیت پردازنده اصلی، رم و باتری گوشی را به حداکثر رسانده و گوشی‎ گلکسی A80 را متناسب با نیازهای روزمره شما بهینه‌سازی می‎کند.

طراحی متمایز

گلکسی A80 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه می‏‌شود. نسخه‌های طلایی و سفید آن به ترتیب رگه‎هایی از رنگ صورتی و آبی در خود دارند که نشان دهنده سلیقه متمایز شما هستند.

گلکسی A80 سامسونگ

جدول مشخصات گلکسی A80 سامسونگ

نمایشگر6.7 اینچی فول اچ دی پلاس (2400 در 1800 پیکسل) سوپر آمولد از نوع New Infinity Display (طراحی جدید صفحه نمایش)
دوربین چرخشی (اصلی و سلفی)لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، لنز فوق عریض 123 درجه 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، لنز 3D Depth برای سنجش عمق میدان
بدنه165.2 در 76.5 در 9.3 میلی‌متر
پردازنده8 هسته‌ای شامل 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی
حافظه8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی
باتری3700 میلی‌آمپرساعتی، شارژ فوق سریع 25 وات
سیستم عاملاندروید 9.0 پای
تایید هویت بیومتریکاسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش
رنگمشکی، طلایی، سفید
  • موجود بودن، رنگ و قیمت در بازارهای مختلف، متفاوت است. همه کارکردها، قابلیت‌ها، خصوصیات و دیگر اطلاعات محصول که در اینجا به آنها اشاره شده شامل این موارد می‎باشد. مزایا، طراحی، قیمت، اجزا، عملکرد، موجود بودن و توانمندی‎های محصول، ممکن است بدون اعلام قبلی تغییر کند.
  • اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشه‎ها اعلام شده است.
  • زاویه دید در حالت دوربین سلفی و روی لنز فوق عریض اعلام شده است.

گلکسی A80 سامسونگ

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربینش از پشت خیلی زشته

  2. 9.3 میل ضخامت
    حس پاور بانک به ادم دست میده 😀

  3. گلستان برای زندگی امروز.