گلکسی A30 سامسونگ

مدل جدید گلکسی ای ۳۰ سامسونگ در Geekbench دیده شد

این اواخر سامسونگ با پیروی از برخی رقبا، پشت سر هم گوشی های متنوعی را روانه بازار کرد تا همه سلایق را پوشش دهد. حالا ظاهرا، مدل جدید گلکسی ای ۳۰ (Galaxy A30) در راه است؛ آن هم در حالی که هم‌اکنون تعداد مدل‌های ۲۰۱۹ گلکسی A به ۱۰ عدد می‌رسد.

به تازگی محصولی از سامسونگ با شماره مدل SM-A307FN در پایگاه داده گیک بنچ رویت شده که باید مدل جدید گلکسی ای ۳۰ باشد. امتیاز این دستگاه هم با مدل استاندارد گلکسی A30 که 1319 برای آزمون تک هسته‌ای و 4116 برای آزمون چند هسته‌ای بود، تقریبا برابر است.

بنچمارک مدل جدید گلکسی ای ۳۰

سامسونگ گلکسی ای 30 چند ماه قبل، با تجهیز به تراشه اگزینوس 7904 و نمایشگر 6.4 اینچی عرضه شد. حالا شاید این مدل جدید، نام گلکسی A30e را به خود بگیرد و دارای صفحه نمایش کوچک‌تر و باتری کم ظرفیت‌تری باشد. کمپانی کره‌ای اخیرا چنین کاری را با گلکسی ای 20 انجام داد و پس از عرضه‌ی آن در آسیا؛ مدل A20e را با کاهش سایز نمایشگر و باتری، راهی بازارهای اروپایی کرد.

سامسونگ گلکسی ای 30

مقامات سامسونگ ایتالیا، دلیل این موضوع را علاقه‌ی اروپایی‌ها به دستگاه‌های کوچک‌تر و خوش‌دست‌تر عنوان کرده‌اند. با این اوصاف باید دید که آیا گلکسی A30e هم تنها در قاره سبز عرضه خواهد شد یا خیر؟ البته پیش‌تر گلکسی A10e راه خود را به ایالات متحده باز کرده بود؛ پس شاید هم بازار آمریکا پذیرای گوشی جدید سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باز همش به خاطر این بود که هواوی در پیشرفتش وقفه ایجاد شد بعد موقعیت خوبی واسه سامسونگ شد

  2. تا برسی کامل منتظریم گجت جان
    البته سامسونگ هیچ وقت بیراهه نمیره

  3. ولی خدایی این یکی رو من دوست داشتم مخصوصا رنگش خیلی خوبه