بازی Red Dead Redemption 2

احتمال انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی افزایش یافت

یکی از دغدغه‌های اصلی پی سی بازان انتشار بازی‌های راک‌استار برای این پلتفرم بوده است. حالا کاربری در توئیتر تصویری از کدهای وبسایت Social Club منتشر کرده که خبر از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی می‌دهد.

ساعاتی قبلی فردی با نام کاربری JakoMako51 با انتشار تصویر زیر اعلام کرد راک‌استار در حال توسعه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 است. در این تصویر عبارت «RDR2_PC_Accomplishments» را می‌بینیم که احتمالا به دست‌آوردهای بازیکنان در بخش آنلاین رد دد ریدمپشن 2 اشاره دارد و معادلی برای اچیومنت‌ و تروفی در کنسول‌ها است.

بازی Red Dead Redemption 2

تا به این ساعت Rockstar Games هیچ واکنشی به این خبر نداشته است و به همین خاطر می‌بایست به چشم یک شایعه به آن نگاه کرد، اما بی‌تردید احتمال توسعه و انتشار نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 بسیار زیاد است؛ زیرا پیش از این شاهد انتشار نسخه رایانه‌های شخصی GTA IV و GTA V پس از نسخه‌های کنسولی بوده‌ایم که راک‌استار را از میزان فروش و عملکرد بازی‌هایش بر روی پی سی راضی کرده‌اند در نتیجه چندان دور از انتظار نیست که این استودیو آمریکایی در پاییز سال جاری Red Dead Redemption 2 را به پی سی بیاورد تا بازیکنان بیشتری بتوانند با آرتور مورگان و دنیای دوست‌داشتنی رد دد ریدمپشن 2 همراه شوند.