قاب محافظ سونی اکسپریا 20

انتشار جدیدترین تصاویر جدید قاب محافظ سونی اکسپریا 20

سونی اکسپریا 20 (Sony Xperia 20) گوشی هوشمند میان‌رده بعدی این شرکت ژاپنی خواهد بود. انتشار قاب محافظ سونی اکسپریا ۲۰ اطلاعات خوبی درباره این گوشی در اختیارمان قرار داد.

سونی اکسپریا 20 قرار نیست تغییر چندانی در مقایسه با اکسپریا 10 داشته باشد. بر اساس تصاویر جدید، یکی از تغییرات ظاهری این گوشی، یکی شدن کلید پاور و اسکنر اثر انگشت با یکدیگر است. این در حالی است که بر اساس رندرهای جدید رویت شده از گوشی پرچمدار اکسپریا 2، در این مدل، ماژول اسکنر اثر انگشت در محل جداگانه‌ای از کلید پاور قرار دارد.

عکس قاب محافظ سونی اکسپریا 20

قاب محافظ سونی اکسپریا 20

یکی از نکات ناامید‌کننده درباره سبک طراحی سونی اکسپریا 20، وجود حاشیه‌های زیاد در بالای نمایشگر آن است. این در حالی است که در سال 2019، حتی طراحی گوشی های پایین‌رده نیز بدون حاشیه است. گفتنی است اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند، طبق شایعات اخیر، 6 اینچ بوده و از نسبت ابعاد تصویر عجیب 21:9 به همراه رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد بود. این نسبت ابعاد تصویر سبب دراز و کشیده شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. صفحه نمایشب با نسبت ابعاد تصویر 21:9، برای وب‌گردی،خواندن کتاب و اجرای برخی بازی‌ها فوق‌العاده است.

روی پشت قاب محافظ سونی اکسپریا 20 حفره‌ای برای ماژول دوربین دوگانه گوشی ایجاد شده است. رزولوشن هر دو سنسور این دوربین، 12 مگاپیکسل تخمین زده می‌شود. در اکسپریا 10، سنسور ثانویه دوربین از نوع عمق میدان بود، به همین دلیل استفاده از سنسور ثانویه از نوع اولترا واید یا تله فوتو در اکسپریا 20 تغییر مهم محسوب خواهد شد.

طبق این عکس‌ها، قرار نیست درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از گوشی حذف شود. به خاطر سبک طراحی سنتی اکسپریا 20، وجود این درگاه بدیهی است. تراشه دستگاه اسنپدراگون 710 خواهد بود تا اکسپریا 20 از نظر توان پردازشی، بالاتر از مدل قبلی قرار بگیرد. این میان‌رده در دو نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. چرا اینقدر حالا بزرگه باید خوش دست باشه

  2. سونی خیلی خوبه گوشیاش منتها تو بازاری که مدام برندهای جدید دارن میان فروش بعضی شرکت‌ها از جمله سونی ال جی و اچ تی سی با کاهش مواجه شده و این طبیعیه و اگه نخواد که رقابت بکنه از بازار حذف میشه قطعا، به نظر میاد سونی داره رو فناوری های آینده کار میکنه و سونی گفته آینده متعلق به موبایل ها نیست. به امید موفقیت سونی.

  3. خدایی هنومزپاره اجره

    • داش شما از طراحی چی بارته؟؟!!! همون XZ3 که انقدر مسخره میکردن جایزه طراحی IF DESIGN 2019 رو دریافت کرد سونی کم شرکتی نیس مثل بعضی ها که عین بمب بترکه و آبروریزی بشه، استاندارد هس محصولاتش.

      • اون مگه تو مراسم تو جایزه گرفته باشه…خخخخ
        این گوشی ساز جز 20 گوشی ساز اول هم نیست و سالی 200 تا گوشی پیشتر نمیتونه بفروشه و خب بایدم محصولاتش ایراد نداشته باشن
        برند فسیل برای فسیل پرستها
        هر چی فن باز سونی فسیله دیس لایک کنه…کلا تو دنیا 28 نفر فن باز سونی بیشتر نمونده و اونم فقط تو گجت نیوز هستن..خخخخ
        به امید پیروزی سونی تو خواب خودش و فن بازاش

        • سامسونگ برای عوام ساخته شده که هیچی حالیشون نیست وگرنه از نظر تخصصی و علمی گوشی های سونی نظیر ندارند و جوایز رو درو میکنند یه تیکه یخ بزار اونجات که میسوزه.! خخخخ

  4. خیلی باحاله تا پارسال دیگه برام عینن روشن بود سونی نمیتونه طراحی گوشیش حرفی بزنه

  5. واقعا زیبا و خوشکله.cpu710 دراگون برای میان رده واقعا عالی هست .ایول به این میگن فوق میان رده