گوشی هواوی میت 30 پرو

تصاویر پنل جلویی گوشی هواوی میت 30 پرو به وجود یک فناوری شبیه فیس آیدی اشاره دارند

تصاویری از پنل جلویی گوشی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) منتشر شده که جزئیات جذابی از این پرچمدار را ارائه می‌دهد. همچنین رندری از قاب پشتی این گوشی نیز منتشر شده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

گوشی هواوی پی 30 پرو از زمان عرضه در ماه آوریل تا به حال فروش خوبی را تجربه کرده است، اما با توجه به اینکه به رونمایی از دو گوشی گلکسی نوت 10 و آیفون 11 نزدیک می‌شویم، فروش این محصول تحت تاثیر قرار گرفته است. به همین منظور هواوی قصد دارد تا چند هفته دیگر از یک پرچمدار قدرتمند به نام میت 30 پرو پرده برداری کند. حالا تصاویری از پنل جلویی گوشی هواوی میت 30 پرو به دست ما رسیده که می‌تواند اطلاعات جذابی از این دیوایس را در اختیار ما بگذارد.

گفته می‌شود این تصویر منتشر شده از سوی یک سایت مشهور به نام Slashleaks، مربوط به پنل جلویی گوشی هواوی میت 30 پرو است. جزئیات آن نظیر اندازه‌ی نمایشگر در دست نیست، اما شیشه‌ی پنل جلویی خود می‌تواند اطلاعاتی را به ما دهد. به طور مثال ما می‌توانیم به راحتی حدس بزنیم که این دیوایس نیز همانند نسل پیشین خودش از یک پنل OLED دو لبه خمیده با یک بریدگی عریض در بالای خود بهره می‌برد.

گوشی هواوی میت 30 پرو

در مدل اصلی میت 20 و گوشی‌های خانواده پی 30، کمپانی هواوی از یک بریدگی بسیار کوچک شبیه به یک قطره‌ی آب استفاده کرده بود؛ هرچند این تصمیم اجازه‌ی استفاده از یک سیستم تشخیص چهره‌ی سه بعدی از هواوی را گرفته بود. اما بریدگی عریضی در بالای نمایشگر میت 20 پرو حضور داشت و حالا به نظر می‌رسد هواوی می‌خواهد از همین بریدگی عریض در بالای نمایشگر گوشی هواوی پی 30 پرو استفاده کند.

گوشی هواوی میت 30 پرو

فرض را بر این می‌گیریم که شیار مرکزی مربوط به اسپیکر مکالمه است، درست چیزی شبیه به آنچه در میت 20 پرو می‌بینیم. ضخامت کلی بریدگی به نظر باریک‌تر شده است و فاصله‌ی کمتری را تا حاشیه‌ی بالایی صفحه که خود آن نیز ضخامتش کاهش پیدا کرده، دارد. منحنی دو لبه‌ی نمایشگر نیز کمک می‌کند تا شما تصور کنید، یک گوشی کاملا تمام صفحه را در دست گرفته‌اید.

بر اساس تصاویر به بیرون درز کرده، انتظار می‌رود هواوی از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز در این دیوایس استفاده کند؛ بنابراین کاربر می‌تواند انتخاب کند که می‌خواهد برای قفل‌گشایی گوشی خود از اسکنر اثر انگشت استفاده کند یا آنکه با استفاده از چهره‌ی خودش وارد گوشی شود.

جزئیات بیشتری از گوشی هواوی میت 30 پرو

روز گذشته نیز گزارشی منتشر شد که اطلاعات بیشتری از گوشی Mate 30 Pro را افشا کرد. بر اساس این گزارش، پرچمدار آینده‌ی هواوی به یک نمایشگر 6.71 اینچی اولد با وضوح +QHD مجهز خواهد بود. این نمایشگر می‌تواند نرخ رفرش 90 هرتزی را ارائه کند. در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی معرفی نشده‌ی کایرین 985 قرار دارد که مودم Balong 5000 5G آن را همراهی می‌کند. ما می‌توانیم انتظار حضور یک باتری 4.200 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ 55 وات و فناوری شارژ معکوس بیسیم 10 وات را نیز زیر قاب این گوشی داشته باشیم. بدیهیست که این دیوایس به اندروید 10 کیو و رابط کاربری EMUI 10 مجهز خواهد بود.

شایعات می‌گویند پنل پشتی دیوایس نیز تغییرات زیادی را به خود خواهد دید. سال گذشته هواوی زبان طراحی جدیدی را معرفی کرد که در آن دوربین‌ها در یک بخش مربعی شکل بزرگی روی قاب پشتی قرار گرفته بودند. این شرکت در اقدامی متداول باید همین زبان طراحی را ادامه دهد، اما از آنجایی که شایعات ادعا می‌کنند اپل و گوگل نیز می‌خواهند از این سبک طراحی استفاده کنند، هواوی تصمیم گرفته تا روش خود را تغییر دهد.

تغییر در ماژول دوربین گوشی هواوی میت 30 پرو

گوشی هواوی میت 30 پرو

درست مانند گوشی موتو زد و موتو جی شرکت موتورولا، گوشی هواوی میت 30 پرو نیز به یک ماژول گرد پشتی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود چهار دوربین همراه یک فلاش LED در این قسمت گرد قرار بگیرند. هواوی همچنین یک لنز فوق عریض و یک لنز پریسکوپی همانند پی 30 پرو را به سیستم دوربین این گوشی اضافه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شایدم چهار دوبرینه س جلوش

  2. باید دیدی که درست کار میکنه یا ن

  3. از هواوی بعید نیست بخاد سوپرایزمون کنه