تاریخ پخش فصل دوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter)

تاریخ پخش فصل دوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) مشخص شد. فصل اول سریال مایند هانتر در سال 2017 منتشر شد و توانسته بود طرفداران زیادی به دست بیاورد.

فصل دوم سریال شکارچی ذهن در همان سال 2017 تایید شد اما از آنجایی که دیوید فینچر در تولید آثارش وسواس زیادی به خرج می‌دهد، ساخت دومین سری، بیشتر از آنچه که طرفداران انتظار داشتند به طول انجامید.

سریال Mindhunter که بر اساس کتابی به همین نام نوشته جان داگلاس ساخته شده است، اتفاقاتی واقعی را به تصویر می‌کشد و پرونده‌های یک تیم اف بی آی را دنبال می‌کند. در فصل اول، ماموران اف بی آی تلاش می‌کردند که با کمک مغز قاتلان زندانی، بتوانند به درک تازه‌ای از دیگر قاتلان رسیده و آن‌ها را دستگیر کنند. انتظار می‌رود که فصل دوم هم از همین فرمول استفاده کند، با این تفاوت که که قاتلان واقعی بیشتر و جذاب‌تری به سریال اضافه می‌شوند، از جمله چارلز منسن (که در یک اتفاق جالب، دیمون هریمن نقش او را بازی می‌کند. هریمن در فیلم روزی روزگاری آمریکا اثر جدید کوئنتین تارنیتنو نیز نقش چارلز منسن را بازی کرده‌ است). دیوید برکوئتز مشهور به پسر سم، دیگر قاتل معروفی است که در فصل دوم حضور خواهد داشت. در فصل دوم، کارگردانان مشهور سینمایی نیز حضور دارند، از جمله کارل فرانکلین که آثاری همچون خارج از زمان (2003) و شیطان در لباس آبی (1995) را در کارنامه دارد و اندرو دومنیک، فیلمساز صاحب سبک استرالیایی که آثاری همچون قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل و کشتار با لطافت را در پرونده هنری‌اش دارد.

فصل دوم سریال شکارچی ذهن

تاریخ پخش فصل دوم سریال شکارچی ذهن – Mindhunter

در ماه مه اعلام شده بود که فصل دوم سریال احتمالا در ماه اوت منتشر می‌شود و حالا دیوید فینچر رسما تایید کرده است که طرفداران در روز جمعه، 16 اوت (25 مرداد) می‌توانند منتظر قسمت‌های جدید باشند. از آنجایی که سریال برای سرویس نتفلیکس است، تمامی قسمت‌ها به صورت همزمان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

برخلاف آثاری همچون فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست که تصویر جذابی از قاتلان ارائه می‌دهد، سریال شکارچی ذهن کاملا واقع گرایانه پیش می‌رود و مناسب افرادی است که عاشق داستان‌های پلیسی پیچیده هستند تا کسانی که در جستجوی جذابیت‌های تاریک قاتلان زنجیره‌ای می‌گردند. باید دید فینچر و تیم قدرتمند‌ش در فصل دوم تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

شما در 25 مرداد می‌توانید منتظر فصل دوم سریال شکارچی ذهن باشید.