بشقاب پرنده

تصاویر واقعی از بشقاب پرنده ها ؛ عکس یوفوها زمانی که فتوشاپ نبود

آیا بشقاب پرنده ها واقعی هستند؟ این سوالی است که هیچ پاسخ منطقی برای آن وجود ندارد، اما 8 تصویر واقعی از یوفو ها از گذشته‌های دور گردآوری شده است که احتمال وجود این اشیاء ناشناس پرنده را قوت بخشیده است.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی نیز همچنان نمی‌توان به این پرسش که آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند یا خیر جواب قطعی داد. برخی از مردم به وجود بشقاب پرنده ها باور دارند و برخی نیز آن را غیر واقعی و زاییده ذهن بشر می‌دانند. در این رابطه تحقیقات متعددی انجام شده است و از گذشته تاکنون در خصوص وجود بشقاب پرنده ها نیز تصاویر مختلفی به ثبت رسیده است، اما برخی از دولت‌ها به دلیل مسائل امنیتی وجود آنها را نه تکذیب می‌کنند و نه تایید. اگر کمی به گذشته نگاه کنیم، به این موضوع دست پیدا خواهیم که حدودا 60 سال قبل برخی از دولت‌ها نظیر دولت آمریکا در زیرزمین‌های منهتن بمب اتم را آزمایش می‌کردند. از این رو می‌توان به این نتیجه رسید که در آن زمان نیز دانشمندانی وجود داشتند که بتوانند هواپیماهای بدون خلبان یا بشقاب پرنده ها را طراحی کنند. البته گروهی از مردم یوفوها را ساخت دست بشر می‌دانند و برخی نیز آنها را به موجودات فضایی مرتبط می‌دانند.

تصاویری مربوط به گذشته وجود دارند که حاکی از وجود اشیاهای ناشناس همچون یوفو یا بشقاب پرنده است که برای آنها دلیل منطقی وجود ندارد. این تصاویر که نشان از پرواز یوفو دارد، کاملا واقعی بوده و بر روی آنها فتوشاپ و ادیتی صورت نگرفته است. برخی از افراد این تصاویر را مربوط به موجودات فضایی می‌دانند، برخی نیز بر این باورند که این اشیا بخشی از آزمایش‌های دولت‌های پیشرفته گذشته است. در ادامه مهم‌ترین تصاویری که در گذشته به ثبت رسیده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهیم که کارشناسان آنها را تصاویری واقعی از بشقاب پرنده ها می‌شناسند. گفتنی است بر روی این تصاویر آزمایش‌های متعدد انجام شده که نشان می‌دهد واقعی بوده و بر روی آنها تغییری صورت نگرفته است و فتوشاپ نیستند.

تصاویری واقعی از بشقاب پرنده ها

1- واشنگتن (سال 1870)

بشقاب پرنده ها

این تصویر در سال 1870 میلادی در نیوهمپشایر (New Hampshire) در واشنگتن به ثبت رسیده است که به عنوان قدیمی‌ترین تصویر ثبت شده از یک شی ناشناس در آسمان این سیاره محسوب می‌شود. همچنین برخی آن را به عنوان خارق‌العاده‌ترین تصویر از یک شی ناشناس نیز می‌شناسند. نکته حائز اهمیت این است که در سال‌های 1870 تا 1871 میلادی هنوز هواپیمایی ساخته نشده بود و در آن زمان تکنولوژی‌های ویرایش عکس (مانند فتوشاپ) نیز وجود نداشتند و این تصویر کاملا واقعی است. ساموئل ام شرمن (Samuel M. Sherman)، مدیر شرکت بین‌المللی تصاویر و نقاشان (Independent International Pictures Corp) در سال 2002 این تصویر را به قیمت 385 دلار در مزایده‌ای خریداری کرد.

2. چین (سال 1942)

بشقاب پرنده ها

این تصاویر در لای کتاب مقدس یک فرد چینی در دوران جنگ جهانی دوم یافت شد که در آن شاهد یک شی آسمانی ناشناخته هستیم که به سال 1942 مربوط است. در چگونگی ثبت این تصویر آمده است فردی در خیابان‌های استان تیانستن (TIENSTEN) کشور چین بود و با مشاهده شی عجیبی در آسمان، از آن تصویری را به ثبت رساند. جزئیاتی از عکاس این تصویر وجود ندارد؛ چراکه پس از ثبت این تصویر آن را به قیمتی نامشخص به فروش رساند. علاوه بر اینکه این تصویر دستکاری نشده است، اگر به تصویر به خوبی نگاه کنید، متوجه خواهید شد حداقل یک فرد در خیابان با دستان خود به این شی عجیب در آسمان اشاره می‌کند.

3. آمریکا (سال 1920)

بشقاب پرنده ها

در خصوص این تصویر اطلاعات دقیقی وجود ندارد، اما باید بدانید این تصویر در سال 1920 گرفته شده است و در خصوص اینکه این زمین کشاورزی در کجا واقع شده است، اطلاعاتی موجود نیست. البته برخی از متخصصان طی بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیده‌اند که این تصویر به سواحل شرقی یا غربی آمریکا مرتبط است. فارغ از اینکه این تصویر در کجا به ثبت رسیده، نکته حائز اهمیت این است که می‌توان در سمت راست و بالای تصویر یک شی عجیب را مشاهده کرد که در خصوص آن توضیح منطقی وجود ندارد؛ چون در زمانی که این تصویر گرفته شد، حتی مونوپلان‌ها یا همان هواپیماهای اولیه نیز ساخته نشده بودند.

4. آمریکا (سال 1929)

بشقاب پرنده ها

این تصویر در سال 1929 به ثبت رسید که در آن یک کارخانه فعال در حوزه چوب‌بری را مشاهده می‌کنیم، اما علاوه بر این در بالای تصویر به خوبی یک شی آسمانی دیده می‌شود. آن شخصی که این تصویر را گرفته است در خصوص آن اعلام کرد در زمان ثبت این تصویر چند لحظه‌ای رعد و برق شدید و بسیار وحشتناکی اتفاق افتاد و پس از آن یک شی ناشناخته در آسمان دیده شد که نزدیک به زمین پرواز می‌کرد و مجددا از ما دور شد. این عکاس چند سال پس از ثبت این تصویر فوت کرد و متخصصان نتوانستند اطلاعات و جزئیات بیشتری را از وی دریافت کنند.

5. ونکوور (سال 1937)

بشقاب پرنده ها

در سال 1937 یک سرباز 21 ساله به نام لئونارد لامورکس (Leonard Lamoreux) به شهر ونکوور مسافرت کرده بود تا از این شهر مدرن بازدید کند که این تصویر را به ثبت رسانده است. وی در خصوص ثبت این تصویر عنوان کرد:

در آسمان یک نور آبی روشن را دیدم که به تدریج میزان آن شفاف شد و می‌توانستم منبع آن را به خوبی ببینیم. در آسمان دو شی بزرگ و درخشان را دیدم که به خوبی ساختمان شورای شهر را با نور درخشان خود روشن کرده بودند. زمانی که به بالای ساختمان رفته بودند، چند لحظه‌ای توقف داشتند که توانستم در آن زمان از آنها عکس بگیرم، اما با فشردن دکمه دوربین بلافاصله آنها به سمت تاریکی رفتند. من تاکنون چنین وسیله‌ای را ندیده بودم که بتواند با این سرعت در آسمان پرواز کند.

این عکاس در توضیح ماجرا عنوان کرد که در آسمان دو شی را دیده است، اما در تصویر یک شی عجیب و ناشناخته مشاهده می‌شود که با توجه به اینکه دوربین وی فاقد نگاتیو کافی بود، می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که این شی عجیب در تصویر در اثر مشکل دوربین ایجاد شده باشد.

6. آفریقای جنوبی (سال 1956)

بشقاب پرنده ها

این تصویر به عنوان یکی از تایید‌شده‌ترین تصاویر مربوط به بشقاب پرنده ها در جهان محسوب می‌شود؛ چراکه این تصویر در سال 1956 توسط سازمان هواشناسی تایید شده است. الیزابت کلر (Elizabeth Klarer) در سال 1956 در شهر رزتا (ROSETTA) در آفریقای جنوبی این تصویر را مدتی قبل از رعد و برق به ثبت رسانده است. وی که یک کارشناس هواشناسی بود تا قبل از مرگش در سن 83 سالگی (سال 1994) بر این باور بود که توانسته است یکی از بشقاب پرنده ها را ببینید. البته در خصوص صحت این تصویر هنوز تردیدهایی وجود دارد.

7. لس آنجلس (سال 1942)

بشقاب پرنده ها

این تصویر بسیار عجیب به عنوان کلاسیک‌ترین تصویری که در خصوص اثبات وجود بشقاب پرنده ها وجود دارد، محسوب می‌شود. از این تصویر به عنوان نبرد لس آنجلس (The Battle of Los Angeles) نیز یاد می‌کنند. در این تصویر که شاهد نورپردازی ویژه‌ای هستیم، در واقع نشانگر سلاح‌های ضدهوایی ارتش هستند که به سمت بشقاب پرنده ها نشانه گرفته‌اند. تحلیلگران در خصوص این تصویر عنوان می‌کنند ممکن است شی‌ای که توسط ارتش به آن حمله شده است فقط یک بالون سنجش هوای ژاپنی‌ها بوده باشد. البته این نظریه قطعی نیست و به تایید نرسیده است. نکته حائز اهمیت این است که با تمام شلیک‌هایی که به سمت این شی انجام شده است، این بالون یا بشقاب پرنده به زمین سقوط نکرده است و اثری از آن وجود ندارد.

8. ویرجینیای غربی (1939)

بشقاب پرنده ها

این عکس در آلبوم خانوادگی شخصی به نام کریس میلر (Chris Miller) پیدا شده است که به غار اورگان (Organ Cave) در ایالت ویرجینیای غربی آمریکا مربوط است. در این تصویر شاهد برادر و پدر بزرگ مالک عکس هستیم، اما نکته مهم این تصویر وجود یک شی عجیب در آسمان است.